Now showing items 1-11 of 11

  • Analýza pohybu osob stacionární kamerou 

    Smatana, Stanislav
    Hlavním cílem této práce bylo navrhnout a vytvořit systém sledování osob s aplikací v oboru bezpečnosti nebo pro analýzu chování zákazníka v obchodě. Systém byl úspěšně implementován pomocí metod KLT trekování, AdaBoost ...
  • Android aplikace pro děti s možností snadného přidávání obsahu 

    Turcovský, Jakub
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací projektu, díky kterému mohou rodiče sami tvořit obsah aplikací pro své děti. Tyto aplikace jsou v naprosté většině hry, které podporují děti předškolního věku v jejich ...
  • Mapování pohybu osob stacionární kamerou 

    Valchář, Vít
    Tato práce se zabývá detekcí a následně mapováním pohybu osob z videozáznamu. Nejprve jsou popsány metody detekce v obraze a následně jejich využití v reálné aplikaci. Výstupem práce jsou dvě aplikace, jedna pro detekci ...
  • Náhrada QR kódů barevnými maticemi 

    Moc, Filip
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou nového barevného kódu pro ukládání digitálních dat do obrazu. V této zprávě naleznete informace o souvisejících existujících technologiích včetně některých existujících kódů. Dále ...
  • On-line editor anotací se zobrazením audia 

    Dorotovič, Viktor
    Cílem této práce je vytvořit webový editor, který vedle přepisovaného textu zobrazuje i waveform, a tím usnadňuje orientaci v audiu. Pro zobrazení waveformu byla vyvinuta knihovna, která s použitím elementu canvas ze ...
  • Osobní startovací stránka 

    Kadletz, Lukáš
    Tato práce řeší návrh a realizaci webové aplikace s názvem Osobní startovací stránka. Aplikace umožňuje vytvoření domovské stránky s odkazy a RSS zdroji řazenými do kategorií. Práce klade důraz na responzivní design, ...
  • Plánování a sledování organizace času pro Windows Phone 

    Popelka, Karel
    Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro plánování a sledování organizace času. Vývoj je cílen na platformu Windows Phone 8 se zaměřením na intuitivní uživatelské rozhraní. Implementace aplikace je řešena pomocí návrhového ...
  • Rozpoznání počasí z pohledu venkovní stacionární kamery 

    Jenčo, Michal
    Tato práce řeší rozpoznávání počasí z pohledu stacionární venkovní kamery se záběrem krajiny, a to konkrétně mlhy, jasného, polojasného a zamračeného počasí. Zvolený problém byl vyřešen výpočtem pěti obrazových příznaků a ...
  • Řešitel sudoku pro Android 

    Hrbas, Vojtěch
    Tato práce se zabývá řešením hry Sudoku pořízené pomocí kamery mobilního zařízení se systémem Android. Probírá možnosti zpracování obrazu, možnosti rozpoznávání textu v obraze a princip a řešení hry Sudoku. Zkoumá také již ...
  • Studie uživatelského rozhraní pro zadávání jídel 

    Kratochvílová, Marie
    Tato práce dokumentuje vývoj aplikace pro jednoduchý a intuitivní výběr a zadávání jídel. Práce přibližuje jednotlivé etapy vývoje aplikace od analýzy existujících aplikací, přes specifikaci požadavků potencionálních ...
  • Virtual Textures 

    Biberle, Zdeněk
    Tato práce pojednává o technice známé jako Virtuální texturování či Megatexture. Popisuje způsoby implementace této techniky na běžně dostupném grafickém hardwaru. Popisuje také programovou knihovnu VortexVT, která byla ...