Browsing 2014 by Author "Zahrádka, Jiří"
Now showing items 1-8 of 8
-
3D hra s technologií Leap Motion
Mainuš, MatějCílem této bakalářské práce bylo navrhnout a implementovat 3D hru labyrint ovládanou pomocí gest rukou. Pro rozpoznávání pohybu a gest hra využívá technologii Leap Motion, aplikace samotná je vytvořena v herním enginu ... -
Interakce s objekty ve 3D prostoru
Svoboda, PetrTato práce se zabývá zkoumáním a návrhem způsobu interakce člověka s objekty reálného světa. Za tímto účelem byla vytvořena aplikace, která vizualizuje virtuální prostor s virtuálními objekty, které jsou podobné objektům ... -
Kreslení ve 3D pomocí Leap Motion
Semerák, JakubCílem této práce bylo vytvoření jednoduché aplikace pro 3D kreslení pomocí senzoru Leap Motion. Na této aplikaci byla testována efektivita interakce s rozhraním gesty oproti interakci kombinované s klávesou. Testováním ... -
Ovládání aplikace pomocí gest
Lengál, TomášTato bakalářská práce se zabývá ovládáním aplikace pro 3D modelování pomocí senzoru Microsoft Kinect. Hlavním cílem je prozkoumat možnosti a vhodnost tohoto senzoru pro rozpoznávání gest a jejich následné využití při ... -
Ovládání webového prohlížeče pomocí gest
Němeček, JiříPráce popisuje možnosti ovládání aplikace webového prohlížeče pomocí bezdotykových gest snímaných senzorem Microsoft Kinect. Jsou zde uvedeny postupy při snímání těchto gest a jejich analyzování pro další zpracování. Dále ... -
Promítané uživatelské rozhraní - desková hra
Jílek, RadimTato práce se zabývá analýzou studií využívajících promítané uživatelské rozhraní, návrhem aplikace, která využívá toto rozhraní. Cílem práce bylo vytvořit fungující rozhraní, které by umožňovalo simulaci deskové hry ... -
Simulace hry na theremin pomocí senzoru Leap Motion
Staurovský, MarošCílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci, která bude simulovat hru na hrací nástroj theremin pomocí senzoru Leap Motion za použití protokolu MIDI. Tento senzor umožňuje detekovat pohyb rukou a gest v sledované ... -
Uživatelské rozhraní s využitím mobilního zařízení a kamery
Rajca, TomášPráce popisuje vývoj uživatelského rozhraní využívajícího kameru. Pomocí mrknutí pravého nebo levého oka umožňuje emulovat dvě klávesy. Pro zpracování videa využívá knihovnu OpenCV. Uživatelské prostředí je vytvořené pomocí ...