Now showing items 1-6 of 6

  • Agent - Gamebot pro Unreal Tournament 

    Příborský, Martin
    Úkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům ...
  • Aplikace pro výuku znaku do řeči pro osoby s mentálním postižením 

    Meca, Vojtěch
    Tato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace pro výuku znaku do řeči pro osoby s mentálním postižením. Práce popisuje základní principy teorie počítačové terapie, ze které vychází, a cílovou skupinu uživatelů. Aplikace ...
  • Aplikace pro YES/NO alternativní komunikaci pro osoby s mentálním postižením 

    Tůma, Jan
    Tato bakalářská práce vznikla na základě výzkumu v oblasti počítačové terapie. Tato terapie je odpověď na neuspokojivou situaci ve využívání informačních a komunikačních technologií v běžném životě a vzdělávání osob s ...
  • Letecký simulátor vytvořený v multi-agentním systému Jason 

    Punčochářová, Pavlína
    Cílem této práce je vytvoření 2D leteckého simulátoru s využitím multi-agentního systému Jason a jazyka AgentSpeak. V tomto simulátoru budou letadla reprezentována agenty a jejich chování bude popsáno plány v jazyce ...
  • Optimalizace agentního kódu 

    Hemala, Luboš
    Tato práce navazuje na předchozí snahu o vylepšování překladače agentního jazyka AHLL. Integrované optimalizace se zaměřují především na snížení velikosti cílového kódu v ALLL, proto je v této verzi rozšířena implementace ...
  • Využití metod umělé inteligence pro řešení hlavolamu Rubikova kostka 

    Kočvara, Jakub
    Cílem této práce je přiblížiit čtenáři principy rychlostního skládání Rubikovy kostky a využití umělé inteligence při řešení pomocí těchto metod. Aplikace by měla pomoci řešiteli s logickým myšlením i s učením nových algoritmů.