Browsing 2014 by Author "Zbořil, František"
Now showing items 1-6 of 6
-
Agent - Gamebot pro Unreal Tournament
Příborský, MartinÚkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům ... -
Aplikace pro výuku znaku do řeči pro osoby s mentálním postižením
Meca, VojtěchTato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace pro výuku znaku do řeči pro osoby s mentálním postižením. Práce popisuje základní principy teorie počítačové terapie, ze které vychází, a cílovou skupinu uživatelů. Aplikace ... -
Aplikace pro YES/NO alternativní komunikaci pro osoby s mentálním postižením
Tůma, JanTato bakalářská práce vznikla na základě výzkumu v oblasti počítačové terapie. Tato terapie je odpověď na neuspokojivou situaci ve využívání informačních a komunikačních technologií v běžném životě a vzdělávání osob s ... -
Letecký simulátor vytvořený v multi-agentním systému Jason
Punčochářová, PavlínaCílem této práce je vytvoření 2D leteckého simulátoru s využitím multi-agentního systému Jason a jazyka AgentSpeak. V tomto simulátoru budou letadla reprezentována agenty a jejich chování bude popsáno plány v jazyce ... -
Optimalizace agentního kódu
Hemala, LubošTato práce navazuje na předchozí snahu o vylepšování překladače agentního jazyka AHLL. Integrované optimalizace se zaměřují především na snížení velikosti cílového kódu v ALLL, proto je v této verzi rozšířena implementace ... -
Využití metod umělé inteligence pro řešení hlavolamu Rubikova kostka
Kočvara, JakubCílem této práce je přiblížiit čtenáři principy rychlostního skládání Rubikovy kostky a využití umělé inteligence při řešení pomocí těchto metod. Aplikace by měla pomoci řešiteli s logickým myšlením i s učením nových algoritmů.