Browsing 2014 by Author "Zemčík, Pavel"
Now showing items 1-9 of 9
-
Animovaný 3D model
Konečný, KamilTato práce se zabývá výrobou trojrozměrného animovaného modelu. Jedná se o vizualizaci pohybu koulí po kulečníkovém stole. Práce obsahuje souhrn fyzikálních jevů, metod simulace a animačních technik. Dále je uveden stručný ... -
Aplikace počítače v ultralehkém letadle/vrtulníku
Maňas, LukášTato práce se zabývá návrhem komunikačního protokolu pro sériové rozhraní, návrhem a implementací synchronizační aplikace a tvorbou sešitu pro tabulkový procesor LibreOffice Calc. Vytvořený software bude sloužit pro ... -
HDR Image Processing
Mojžíš, VítTato práce se zabývá zpracováním HDR obrazu, se zaměřením na návaznost HDR na současné technologie. Praktickým cílem pak byl vývoj uživatelského rozhraní přehrávače HDR videa. Výsledek bude použit pro ovládání nového ... -
Klasifikace objektů s použitím radaru
Přívara, JanCílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat klasifikátor objektů za pomocí radaru, konkrétně klasifikátor vozidel na silničních komunikacích. V první části jsou popsány principy fungování radaru a metody, které ... -
Media Data Processing
Krča, MichalTato práce popisuje proces tvorby multi-platformního interaktivního systému a demonstruje jeho použitelnost na prototypu aplikace simulující rehabilitaci. Je zde zahrnut SW návrh, 3D programování a produkce animací za ... -
Optické pole a syntéza hologramů
Šulgan, MariánCílem této práce je implementovat syntézu optického pole vybranou metodou v různých podobách, porovnat je a výsledek potvrdit rekonstrukcí hologramu vyrobeného na základě vypočteného optického pole. Z důvodu náročnosti je ... -
Studie zařízení s modelářskými RC servy
Dvořák, PavelCílem této bakalářské práce bylo prozkoumat jak fungují modelářská serva a jak je možné je ovládat pomocí počítače. V práci byl vytvořen pohyblivý stojánek pro kameru nebo fotoaparát, určený k zabudování do modelu letadla. ... -
Systém pro správu sbírek fotografií
Marcelyová, AndreaTato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací vybrané sady funkcí pro správu fotografií. Je zde popsán vývoj klasických fotografií, reprezentace digitálního obrazu, možnosti úpravy digitálních fotografií, metadata ... -
Uživatelské rozhraní s využitím mobilního zařízení a kamery
Rajca, TomášPráce popisuje vývoj uživatelského rozhraní využívajícího kameru. Pomocí mrknutí pravého nebo levého oka umožňuje emulovat dvě klávesy. Pro zpracování videa využívá knihovnu OpenCV. Uživatelské prostředí je vytvořené pomocí ...