Now showing items 1-20 of 287

  • Filtrování paketů v počítačových sítích 

    Holuša, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou klasifikace paketů v počítačových sítích. Práce obsahuje popis jednotlivých klasifikačních algoritmů implementovaných v experimentálním frameworku Netbench. K některým jsou ...
  • HDR Image Processing 

    Mojžíš, Vít
    Tato práce se zabývá zpracováním HDR obrazu, se zaměřením na návaznost HDR na současné technologie. Praktickým cílem pak byl vývoj uživatelského rozhraní přehrávače HDR videa. Výsledek bude použit pro ovládání nového ...
  • Mobilní aplikace hodin pro pomoc s orientací v čase osobám s autismem 

    Deák, Jaromír
    Cílem bakalářské práce je navrhnout grafické uživatelské rozhraní mobilní aplikace, která může sloužit lidem s autismem jako podpora při orientaci v čase. Navržené rozhraní vychází z metodiky Strukturovaného učení. Nosnými ...
  • Webový nástroj pro tvorbu a správu činností a cílů projektů 

    Branderský, Gabriel
    Tato práce se zabývá plánováním činností a cílů projektů vedoucí na jejich efektivní a úspěšné zvládnutí. Výsledkem je webový nástroj, který má zakomponované dobré principy z řízení a správy projektů a gamifikáciu. Cílovou ...
  • Analyzátor kvality hovorů VoIP 

    Basel, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá metodami pro hodnocení kvality hovorů VoIP. Je zde vysvětlen rozbor protokolu RTP/RTCP a následné počítání statistik potřebných pro určení kvality hovorů. V této práci je také popsána metoda, ...
  • Nekonečná jeskyně 

    Pospíšil, Petr
    Cílem této práce bylo implementovat aplikaci, které bude zobrazovat nekonečnou jeskyni. Základ této jeskyně tvoří šumová funkce Simplex noise. Šum získaný touto funkcí je následně prahován a na získanou mřížku bodů je poté ...
  • Pokročilé automatizované testování rozsáhlých informačních systémů 

    Svoboda, Vladimír
    Cílem této práce je prozkoumat současný stav v oblasti automatizovaného testování informačních systémů, dále vytvořit sadu testovacích nástrojů pro automatické ověření validity systému Webnode. Pro vytvoření sady testovacích ...
  • Simulace hry na theremin pomocí senzoru Leap Motion 

    Staurovský, Maroš
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci, která bude simulovat hru na hrací nástroj theremin pomocí senzoru Leap Motion za použití protokolu MIDI. Tento senzor umožňuje detekovat pohyb rukou a gest v sledované ...
  • Řešitel sudoku pro Android 

    Hrbas, Vojtěch
    Tato práce se zabývá řešením hry Sudoku pořízené pomocí kamery mobilního zařízení se systémem Android. Probírá možnosti zpracování obrazu, možnosti rozpoznávání textu v obraze a princip a řešení hry Sudoku. Zkoumá také již ...
  • Webové rozhraní informačního systému Helios 

    Sehnal, Stanislav
    Úkolem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit webové rozhraní, které bude sloužit zákazníkům firmy Safiral s.r.o. Díky tomuto rozhraní mohou zákazníci sledovat online faktury, expediční listy. Budou automaticky ...
  • Aplikačně specifický procesor pro stavové zpracování síťových dat 

    Kučera, Jan
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikačně specifického procesoru pro vysokorychlostní stavové měření síťových toků. Hlavním cílem je vytvoření komplexního systému pro akceleraci různých aplikací z oblasti ...
  • Generování mapy a hledání cesty v mapě pro strategické hry 

    Karásek, Štěpán
    Tato práce se skládá ze dvou částí. V první části se zabývá procedurálním generováním mapy se zaměřením na tvorbu terénu. Nejdříve jsou rozebrány principy generování terénu, použitelné algoritmy a způsoby generování dalších ...
  • Aplikace pro tablet s OS Android určená pro servisní techniky plynových kotlů 

    Podola, Adam
    Tato bakalářská práce popisuje specifikaci požadavků, návrh a implementaci aplikace pro zařízení s operačním systémem Android, primárně využitelnou servisními techniky plynových kotlů. Aplikace umožňuje budování patřičné ...
  • Akcelerace komprese dat v prostředí paralelních architektur 

    Juránek, Luboš
    Tato bakalářská práce se zabývá využitím paralelních architektur, zejména GPU, pro akceleraci vybraných bezeztrátových komprimačních algoritmů, založených na statistické metodě, a transformací, měnící entropii vstupních ...
  • Automatizované testování webových stránek 

    Jeniš, Vilém
    Práce se týká automatizace testů uživatelského rozhraní. Po stručném úvodu jsou popsány některé nástroje, které usnadňují tvorbu automatických testů uživatelského rozhraní webových aplikací a následně je prezentován návrh ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - desková hra 

    Jílek, Radim
    Tato práce se zabývá analýzou studií využívajících promítané uživatelské rozhraní, návrhem aplikace, která využívá toto rozhraní. Cílem práce bylo vytvořit fungující rozhraní, které by umožňovalo simulaci deskové hry ...
  • C Language Compiler Back-End for PicoBlaze-6 

    Bříza, Martin
    Tato práce řeší konstrukci zadní části kompilátoru jazyka C pro soft-core procesor PicoBlaze-6 od firmy Xilinx. K řešení tohoto problému bylo zvoleno užití projektu Small Device C Compiler coby přední části překladače. ...
  • Správce DNS serverů pro projekt FreenetIS 

    Raška, David
    Cílem této práce je představit alternativní možnost spravování DNS serverů pomocí grafického rozhraní. V práci je implementováno grafické uživatelské rozhraní pro správu DNS serverů, jejich zón a záznamů a napojení DNS ...
  • Dálkový ovladač PC pro Android 

    Melicherík, Petr
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou dvojice aplikací, které poskytují komplexní dálkové ovládání počítače s operačním systémem Windows. Aplikace jsou souhrnně pojmenovány UnderControl. Jako dálkový ovladač poslouží ...
  • ChatBot založený na jazykovém modelování 

    Radvanský, Matěj
    Tato práce řeší využití jazykového modelování v chatbotovi pomocí neuronových sítí. Tento problém je řešen tak, že pomocí zpracování přirozeného jazyka je při vytváření odpovědi na uživatelskou zprávu prvně zpráva analyzována. ...