Now showing items 1-20 of 305

  • Klasifikační framework 

    Koroncziová, Dominika
    Cílem této práce je návrh a implementace klasifikačního software postaveného na knihovně RapidMiner. Výsledná aplikace bude sdružovat nejpoužívanější algoritmy a procesy implementované v RapidMineru do jednoduchého ...
  • Aplikační rámec pro vývoj informačních systémů v jazyce Dart 

    Raška, Miroslav
    Vývoj webových aplikacích se potýká se specifickými problémy, které by mohly být vyřešeny novým webovým aplikačním rámcem kombinujícím moderní technologie a nový přístup k návrhu aplikací. Jednotlivé problémy webových ...
  • Webová aplikace pro sledování a notifikaci změn webových dokumentů 

    Vondrouš, Jan
    Tato práce prezentuje a popisuje problematiku analýzy a následné notifikace změn na webových stránkách a kanálech. Cílem je vytvoření webové aplikace, která bude schopna změny na webových stránkách sledovat, a současně na ...
  • Vytvoření počítačové hry pro získání anotací 

    Šujan, Tomáš
    Úkolem této bakalářské práce je vytvoření herní aplikace pro mobilní operační systém Android, za účelem získávání obrazových anotací. Hlavním účelem aplikace je zjednodušení a vylepšení tohoto procesu, rozšíření anotací a ...
  • Arimaa 

    Kanis, Martin
    Arimaa je desková hra s jednoduchými pravidly. Je jednoduchá pro lidi, ale zároveň složitá pro počítače.Cílem této bakalářské práce je seznámit se s metodami, které se využívají při hraní her s využitím umělé inteligence. ...
  • Měření výkonnosti balíčku java.math 

    Frýz, Pavel
    Cílem této práce je porovnat výkonnost jednotlivých implementací java virtuálních strojů při užití balíčku java.math. Jsou popsány třídy BigInteger a BigDecimal a existující nástroje pro výkonnostní testování java virtuálních ...
  • Rozšíření infrastruktury Code Listener o podporu C++ 

    Kašpar, David
    V této práci je popisováno rozšíření infrastruktury Code Listener, kterou lze použít pro tvorbu nástrojů pro statickou analýzu programů, o podporu zpracování programovacího jazyka C++. Řešení představuje rozšíření pluginu ...
  • Biometrické testování živosti - optické vlastnosti 

    Javorský, Daniel
    Tato práce je zaměřená na detekci živosti, která je uplatnitelná v biometrických zařízeních. V rámci práce byly nastudovány metody sloužící k detekci živosti a podrobně je rozpracována metoda saturace kyslíkem. V další ...
  • Vytvoření znalostní báze entit z české Wikipedie 

    Sychra, Martin
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat systém pro automatickou extrakci pojmenovaných entit z textů české Wikipedie, vytvořit znalostní báze těchto entit a vyhodnotit úspěšnost a výsledky vytvořeného systému. První ...
  • Optimalizace distribuovaného I/O subsystému projektu k-Wave 

    Vysocký, Ondřej
    Práce se zabývá řešením efektivního paralelního zápisu velkých objemů dat na souborovém systému Lustre. Cílový program je navržen pro projekt k-Wave simulující šíření akustických a ultrazvukových vln. Tato simulace pro ...
  • Využití algoritmů strojového učení pro konstrukci hlídacích obvodů 

    Lelkes, Olivér
    Tato bakalářská práce se zabývá využitím algoritmů strojového učení pro konstrukci hlídacích obvodů. Práce obsahuje detailní popis jednotlivých algoritmů strojového učení, které byly vybrány pro splnění cíle bakalářské ...
  • Systém pro kontrolu slovníků 

    Solanský, Petr
    Práce je zaměřena na implementaci informačního systému pro kontrolu a opravu překladových a výkladových elektronických slovníků ve formátu LMF. Systém nabízí sedm typů kontrol a jednu opravu hromadně měnící obsahy slovníků. ...
  • Objektová databáze v prostředí GlobalsDB 

    Hrabec, Pavel
    Cílem této práce je prozkoumat systém GlobalsDB a s jeho pomocí navrhnou, implementovat a  otestovat knihovnu pro persistenci objektů na platformě Java. Nejprve je uveden přehled existujících  možností, po kterém následuje ...
  • Informační systém na chytrém telefonu pro učitele 

    Šimša, Vojtěch
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit informační systém pro učitele efektivně použitelný na mobilních zařízeních. Návrh umožňuje využití na základních a středních školách, zohledněna je rozdílnost požadavků různých stupňů ...
  • Inteligentní interakce robota s člověkem 

    Nováčik, Tomáš
    Bakalářská práce se zabývá zkoumáním neuronových sítí a jejich praktickým využitím při snaze o vyřešení problému inteligentní domácnosti. Využívá systém lokalizace založený na technologii WLAN, používá rekurentní neuronovou ...
  • Potlačení vlivu atmosférické turbulence v reálném čase 

    Macků, Jiří
    Tato práce se zabývá odstraněním nežádoucích deformací obrazu způsobených turbulencemi v zemské atmosféře. Úkolem je navrhnout a implementovat algoritmus potlačení vlivu atmosférických turbulencí ve videosekvencích pro ...
  • Akcelerace komprese dat v prostředí paralelních architektur 

    Juránek, Luboš
    Tato bakalářská práce se zabývá využitím paralelních architektur, zejména GPU, pro akceleraci vybraných bezeztrátových komprimačních algoritmů, založených na statistické metodě, a transformací, měnící entropii vstupních ...
  • Detekce DNS anomálií na základě metody podobnosti a entropie 

    Škorpil, Jiří
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí DNS anomálií v zachyceném síťovém provozu na základě metody podobnosti a metody entropie. Cílem této práce je návrh a implementace aplikace, jež implementuje obě metody pro detekci ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - desková hra 

    Jílek, Radim
    Tato práce se zabývá analýzou studií využívajících promítané uživatelské rozhraní, návrhem aplikace, která využívá toto rozhraní. Cílem práce bylo vytvořit fungující rozhraní, které by umožňovalo simulaci deskové hry ...
  • Virtual Textures 

    Biberle, Zdeněk
    Tato práce pojednává o technice známé jako Virtuální texturování či Megatexture. Popisuje způsoby implementace této techniky na běžně dostupném grafickém hardwaru. Popisuje také programovou knihovnu VortexVT, která byla ...