• Optimalizace agentního kódu 

    Hemala, Luboš
    Tato práce navazuje na předchozí snahu o vylepšování překladače agentního jazyka AHLL. Integrované optimalizace se zaměřují především na snížení velikosti cílového kódu v ALLL, proto je v této verzi rozšířena implementace ...
  • Framework pro částečnou dynamickou rekonfiguraci FPGA Virtex-5 

    Raček, Jakub
    Práce se zabývá návrhem a implementací frameworku částečné dynamické rekonfigurace pro FPGA architekturu Virtex-5.  Framework má usnadnit tvorbu aplikací s hardwarovými akcelerátory využívajících částečnou dynamickou ...
  • Systém pro řízení chytré domácnosti 

    Ševčík, Radek
    Tato práce se zabývá netradičním řešením v oblasti systémů pro domácí automatizaci, jako centrální jednotky tvořené miniaturním počítačem. Práce obsahuje návrh architektury, ovládání a vizualizace takového systému.
  • Simulace hry na theremin pomocí senzoru Leap Motion 

    Staurovský, Maroš
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci, která bude simulovat hru na hrací nástroj theremin pomocí senzoru Leap Motion za použití protokolu MIDI. Tento senzor umožňuje detekovat pohyb rukou a gest v sledované ...
  • Vytvoření počítačové hry pro získání anotací 

    Šujan, Tomáš
    Úkolem této bakalářské práce je vytvoření herní aplikace pro mobilní operační systém Android, za účelem získávání obrazových anotací. Hlavním účelem aplikace je zjednodušení a vylepšení tohoto procesu, rozšíření anotací a ...
  • Řešitel sudoku pro Android 

    Hrbas, Vojtěch
    Tato práce se zabývá řešením hry Sudoku pořízené pomocí kamery mobilního zařízení se systémem Android. Probírá možnosti zpracování obrazu, možnosti rozpoznávání textu v obraze a princip a řešení hry Sudoku. Zkoumá také již ...
  • Webové rozhraní informačního systému Helios 

    Sehnal, Stanislav
    Úkolem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit webové rozhraní, které bude sloužit zákazníkům firmy Safiral s.r.o. Díky tomuto rozhraní mohou zákazníci sledovat online faktury, expediční listy. Budou automaticky ...
  • Editor anotací pro CMS 

    Macháček, Jakub
    Tato bakalářská práce analyzuje možnosti tvorby rozšíření pro WYSIWYG editory a problematiku anotování elektronických materiálů. Dále se zabývá návrhem a implementací základu editoru anotací, který bude díky svým širokým ...
  • Identifikace aplikačních protokolů 

    Wrona, Jan
    Tato práce se zabývá identifikací aplikačních protokolů, klade důraz na rychlost jejich rozpoznávání a následnou možnost použití klasifikátoru v hardwaru. Doposud existující nástroje nejsou vhodné pro použití v současných ...
  • Mobilní aplikace hodin pro pomoc s orientací v čase osobám s autismem 

    Deák, Jaromír
    Cílem bakalářské práce je navrhnout grafické uživatelské rozhraní mobilní aplikace, která může sloužit lidem s autismem jako podpora při orientaci v čase. Navržené rozhraní vychází z metodiky Strukturovaného učení. Nosnými ...
  • Analyzátor kvality hovorů VoIP 

    Basel, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá metodami pro hodnocení kvality hovorů VoIP. Je zde vysvětlen rozbor protokolu RTP/RTCP a následné počítání statistik potřebných pro určení kvality hovorů. V této práci je také popsána metoda, ...
  • Pokročilé automatizované testování rozsáhlých informačních systémů 

    Svoboda, Vladimír
    Cílem této práce je prozkoumat současný stav v oblasti automatizovaného testování informačních systémů, dále vytvořit sadu testovacích nástrojů pro automatické ověření validity systému Webnode. Pro vytvoření sady testovacích ...
  • Detekce objektů pomocí Kinectu 

    Němec, Lukáš
    Tato práce se zabývá problémem detekce objektů pomocí senzoru Microsoft Kinect v oboru počítačového vidění. Cílem bylo zhodnotit současné metody detekce objektů využívající hloubkovou mapu (RGB-D senzor). Práce se zabývá ...
  • Automatický systém pro hraní hry Starcraft 

    Skácel, Dalibor
    Tato práce se zaměřuje na principy umělé inteligence použité v počítačových hrách a jejich demonstraci za pomoci implementovaného automatického systému pro hraní hry Starcraft. Tento systém využívá technik, jako jsou: ...
  • Měření vzdálenosti s použitím radaru 

    Páč, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá měřením vzdálenosti pomocí radaru se spojitou vlnou. V úvodní části jsou vysvětleny principy fungování radarů. Dále je uveden způsob zpracování radarového signálu, metody pro měření vzdálenosti ...
  • Centralizace správy bezpečnostních politik v Javě 

    Kalina, Jan
    WildFly je platformou pro distribuované prostředí splňující specifikaci Java Enterprise Edition. Tato práce se zabývá možnostmi centrální správy bezpečnostních politik v tomto prostředí. Bezpečnostní politika je sada ...
  • ChatBot založený na jazykovém modelování 

    Plaga, Michal
    Práce se zabývá chatbotem založeným na jazykovém modelování. Hlavním cílem práce je implementace chatbota komunikujícího na sociálních sítích. Porovnání chatbota s již existujícími chatboty. A využití jazykového modelování ...
  • Testování zranitelností webových aplikací 

    Bendík, Lukáš
    Cílem práce je poskytnout přehled nejčastěji se vyskytujících zranitelností webových aplikací a postupy, které se používají při jejich testování. Při každé zranitelnosti je uveden její popis, názornej příklad a způsob ...
  • Komponenta Java Swing řízená pomocí CSS 

    Hvězda, Matěj
    Tato práce je zaměřená na vytvoření komponenty Java Swing, která zobrazí obsah HTML dokumentu na základě kaskádových stylů (CSS). Důvod k vytvoření takové komponenty je umožnění vývojářům tvořit uživatelské rozhraní ...
  • Monitorování provozu Radius pomocí IPFIX 

    Vyskočil, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá monitorováním provozu RADIUS v počítačové síti za pomocí použití technologie IPFIX. Na základě získaných znalostí o provozu RADIUS a možnostech protokolu IPFIX vznikl vstupní plugin pro sondu ...