Now showing items 1-3 of 3

  • 3D Hra v OpenGL s využitím analýzy hudby 

    Baranovičová, Hana
    Tato práce se zaměřuje na analýzu signálu hudby a zakomponování výsledních dat do hry. Cílem je demonstrovat možnosti analýzy hudby, které jsou prakticky využitelné při vytváření hry založené na této analýze, způsoby ...
  • Detekce rysů obličeje v 3D snímku obličeje pomocí senzoru Kinect 

    Danko, Michal
    Obsahem této bakalářské práce je zkoumání a navrhnutí metody pro detekci rysů tváře (nosu, očí a ůst). Detekce probíha na 3D modelech získaných pomocí přístroje Kinect. Kromě návrhu a implementace aplikace jsou v dokumentě ...
  • Výpočet viditelnosti v 3D bludišti 

    Hodes, Vít
    V práci byla řešena problematika viditelnosti v prostředí jednoduchého 3D bludiště pomocí rozdělení geometrie do BSP stromu a následném výpočtu PVS mezi jednotlivými uzly. Obsahuje popis klíčových algoritmů a postupů k ...