Recent Submissions

  • GUI pro deskovou hru Dostihy a sázky 

    Očenáš, Marek
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit rozhraní (GUI) deskové hry Dostihy a sázky,  které umožní uživateli  (hráči) ovládat  hru na virtuálním hracím plánu a bude také hlídat dodržení všech herních pravidel.  V textu  ...
  • Generátor ladicího nástroje na čipu 

    Hrbáček, Radek
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací ladicího rozhraní procesoru a jeho napojení na hardware generovaný nástroji projektu Lissom. V práci jsou nejprve podrobně popsány standardy JTAG a Nexus 5001, kterým ...
  • Ochrana softwaru pro Windows proti zpětnému inženýrství 

    Korvas, Pavol
    Tato práce se zabývá seznámením se se zpětným inženýrstvím, způsoby jeho použití a zneužití v praxi a seznámením se s existujícími nástroji na ochranu softwaru a s nástroji projektu Lissom. Zaměřuje se také na analýzu ...
  • Podpora a využití moderních webových standardů 

    Švihel, Lukáš
    V práci se věnuji problematice využití moderních webových technologií. Vývoji historie, srovnání s předchozí verzí. Popisuji všechny důležité aspekty prvků, jež HTML5 a CSS3 přináší a vysvětluji jejich přínos a účel. ...
  • Lokalizace čárového kódu v obraze 

    Šimurda, Pavel
    Lokalizace čárového kódu je důležitým předpokladem pro jeho čtení. Tato práce se zabývá lokalizací čárových kódů v~obraze. Stručně popisuje význam čárových kódů, principy a algoritmy jejich lokalizace. Hlavní část je ...
  • Generování realistických modelů stromů 

    Kučerňák, Martin
    Tato práce se zabývá generováním realistických modelů stromů. Je stručně popsán vývoj a růst stromů, a faktory které je ovlivňuji. Po té je shrnut vývoj systémů pro generování modelů stromu a popsány vybrané systémy. Dále ...
  • Internetový robot plnící funkci kalendáře 

    Klos, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením internetového robota, který funguje jako správce kalendáře událostí. Robot s uživatelem komunikuje pomocí podmnožiny přirozeného anglického jazyka. Uživatel se nemusí učit speciální ...
  • Srovnání videokodeků 

    Urbánek, Pavel
    Tato práce se zabývá analýzou videokodeků a jejich srovnáním. První část tohoto dokumentu poskytuje čtenáři základní informace o problematice kódování a dekódování videa, dále přibližuje jednotlivé kodeky a problematiku ...
  • Detekce genů v DNA sekvencích 

    Bahurek, Tomáš
    Tato práce se věnuje problematice detekce genů v DNA sekvencích. Vysvětluje spůsob uložení informace v DNA sekvencích, poskytuje přehled některých metod pro detekci genů, konkrétně popisuje vybrané metody a výsledky testů ...
  • Bezdrátové OBDII-Bluetooth rozhraní 

    Bezdíček, Jan
    Cílem práce bylo navrhnout OBDII rozhraní komunikující s počítačem pomocí technologie Bluetooth. Vyrobené zařízení umožňuje bezdrátově diagnostikovat vozidla vybavená konektorem OBDII využívající libovolný, ze všech pěti ...
  • AeroWorks - Rekonstrukce průběhu letu 

    Pribula, Ondrej
    Tato bakalářská práce se zabývá spracováním a vizualizací letových dat. Obsahuje popis letových veličin, pohybu letadla a přístrojů používaných při jejich zobrazování. Značná část projektu se zabýva popisem aplikace pro ...
  • Sociální síť z fotografií 

    Polesný, Ondřej
    Tato práce se zabývá rozpoznáváním lidí a jejich vztahů ze statických fotografií a způsoby, jakými lze takto získaná data využít. To zahrnuje metody pro detekci a rozpoznání obličejů z fotografií, jejich prezentaci pomocí ...
  • Vyhledávání hlasem na internetu 

    Belobrad, Michal
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou aplikace pro dotykové telefony s operačním systémem Bada. Cílem této aplikace je umožnit uživatelům vyhledávat na internetu pomocí svého hlasu. Seznámíme se s telefonem Samsung Wave, ...
  • Nástroj pro práci s daty NetFlow 

    Šoltés, Miroslav
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro práci s daty NetFlow. Obsahuje teoretický rozbor způsobu monitorování sítě za pomocí IP Flow, popis nástroje nfdump a jeho způsob ukládání dat NetFlow v9. ...
  • Grafické demo v 128kB 

    Záleta, Martin
    Tato práce pojednává o klíčových prvcích v procesu tvorby jednoduchých 3D grafických animací (dem) s hlavním důrazem na minimalizaci množstva externích zdrojů jako dynamických knihoven, povrchů a modelů. Výsledná aplikace ...
  • Detekce Elliotových vln 

    Kaleta, Marek
    Práce se zabývá detekcí Elliottových vln, statistického nástroje k popisu a předvídání trhu. Práce obsahuje návrhy možných metod jejich detekce a jejich zhodnocení. Z možných metod je pak rozpracována detekce impulsů pomocí ...
  • Rojení částic jako vícekriteriální optimalizační metoda 

    Benčok, Tomáš
    Tato práce se zabývá problematikou multikriteriální optimalizace složitých matematických funkcí a netradičními přístupy při hledání jejich extrémů. Hlavní pozornost je věnována algoritmu PSO (Particle Swarn Optimalization), ...
  • Editor EXIF a IPTC údajů z fotografií 

    Kužel, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací programu, který slouží k editaci EXIF a IPTC údajů u fotografií formátu jpeg. Aplikace dále umožňuje zobrazování náhledů fotografií, úpravu fotografií pomocí ...
  • Retrospektivní hra pro dva hráče s vesmírnou tématikou 

    Kimer, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabýva vývojem počítačové hry inspirované jednou z prvních počítačových her vůbec - Spacewar!. První část popisuje počítačové hry a s nimi spojenou historii, současný stav, jejich žánry a hry ...
  • Knihovna pro čtení čárových kódů 

    Novohradský, Petr
    Tato práce se zabývá dekódováním různých druhů čárových kódů v obraze. Vybrané druhy čárových kódů podrobně popisuje. Představuje přístup k dekódování lineárních i maticových čárových kódů. Praktická část se zabývá návrhem ...

View more