Show simple item record

Languages and Compilers in Computer Games

dc.contributor.advisorZemčík, Pavelcs
dc.contributor.authorHranáč, Jancs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:08:53Z
dc.date.available2018-10-21T17:08:53Z
dc.date.created2010cs
dc.identifier.citationHRANÁČ, J. Jazyky a překladače v počítačových hrách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.cs
dc.identifier.other34507cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/52799
dc.description.abstractTento projekt se zabývá nasazením programovacích jazyků a kompilátorů v počítačových hrách. Cílem tohoto projektu je poskytnout mladým laikům motivaci k programování (kterou běžné programování v jazyce Pascal na úrovni středních škol a gymnázií ne vždy poskytuje). Tato idea byla aplikována na vytvořené počítačové hře, která má v sobě integrována několik jazyků, které slouží k vytváření herního obsahu této hry (dobrodružství, kampaně a objekty v nich se vyskytující). Tato hra byla vystavěna na stolní RPG hře Dračí Doupě(TM) od nakladatelství ALTAR(TM).cs
dc.description.abstractThis project deals with usage of programming languages and compilers in computer games. Purpose of this project is to give young people motivation for programming, which isn't always done by usual work in Pascal at high school. This idea was applied on a developed computer game with has a few integrated languages which can be used for creation of the game's content (adventures, campaigns and objects in them). This computer game was based on a RPG desk game Dragon's Lair (a Czech equivalent of D&D) from ALTAR(TM) publishing company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectjazykycs
dc.subjectpřekladačecs
dc.subjectpočítačové hrycs
dc.subjectOpen Inventorcs
dc.subjectDračí Doupě(TM)cs
dc.subjectlanguagesen
dc.subjectcompilersen
dc.subjectcomputer gamesen
dc.subjectOpen Inventoren
dc.subjectDragon's Lairen
dc.titleJazyky a překladače v počítačových hráchcs
dc.title.alternativeLanguages and Compilers in Computer Gamesen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2010-06-18cs
dcterms.modified2020-05-09-23:39:25cs
thesis.disciplinePočítačová grafika a multimédiacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid34507en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 09:11:02en
sync.item.modts2020.06.23 08:25:12en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeZuzaňák, Jiřícs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) prof. Ing. Tomáš Vojnar, Ph.D. (místopředseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (člen) prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (člen) Doc. Ing. Vladimír Jáneš, CSc. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na dotazy oponenta a na doplňující dotazy členů komise. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené dotazy rozhodla práci hodnotit stupněm "C". Otázky u obhajoby: Jaké programovací techniky si podle vás osvojí student, po té co se naučí pracovat s vámi navrženým skriptovacím jazykem? Myslíte si, že argument estetické dokonalosti je relevantní při obhajobě syntaktických konstrukcí navrhovaného jazyka?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record