• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Síťová hra v Nokia Qt SDK

Network Game Using Nokia Qt SDK

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.666Mb)
review_78689.html (1.420Kb)
Author
Pramuka, Tomáš
Advisor
Bařina, David
Referee
Mlích, Jozef
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce se zaobírá návrhem aplikace, síťové hry v Nokia Qt SDK pro mobilní zařízení Nokia N900. Aplikace umožňuje hrát hru dvěma hráčům proti sobě v reálném čase. Práce obsahuje informace o mobilním zařízení Nokia N900, o jeho hardwarové a softwarové části, informace o vývoji aplikací v Nokia Qt SDK a o jednotlivých častech a nástrojích SDK. Součástí práce je návrh aplikace.
 
This work is about application design of network game, developed in Nokia Qt SDK for the mobile device Nokia N900. Application afford opportunity to play game in real time for two players. Work contains informations about mobile device Nokia N900, both hardware and software part, informations about developing applications in Nokia Qt SDK and informations about tools and features of Nokia Qt SDK. Work also contains application design.
 
Keywords
Qt, Nokia, N900. Mobility API, Qt Simulator, síťová hra, pro více hráčů, Qt, Nokia, N900. Mobility API, Qt Simulator, network game, multiplayer
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Jan Kořenek, Ph.D. (člen) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Jan Samek, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-14
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D. Otázky u obhajoby: Jak složité by bylo rozšířit hru pro více hráčů? Jak je zaručena konzistence stavu hry v případě ztráty dat při přenosu?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52907
Source
PRAMUKA, T. Síťová hra v Nokia Qt SDK [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.
Collections
  • 2012 [297]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV