Sledování paprsku v reálném čase
Real-Time Ray Tracing
Author
Advisor
Herout, AdamReferee
Sumec, StanislavGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Ve své práci se zabývám metodou zobrazování počítačové 3D grafiky, která se nazývá sledování paprsků (anglicky ray tracing). Zaměřuji se především na zkoumání možností zobrazování trojúhelníků touto metodou. Cílem práce je studium existujících algoritmů pro výpočet průsečíku trojúhelníku a paprsku, jejich vzájemné srovnání, jejich výpočetní náročnost a rychlost na různých počítačových architekturách. Tyto algoritmy také implementuji do existujícího ray traceru pracujícího v reálném čase. My thesis deal with method of rendering computer graphics called ray tracing. I will aim on possibility of rendering triangles using this method. Goal of my work is study of existing algorithms to test ray-triangle intersection, their comparison, their computing demandingness and speed on different pc architectures. I will also implement these algorithms to existing ray tracer working in real-time.
Keywords
Sledování paprsku, výpočet průsečíku paprsku a trojúhelníku, počítačová grafika., Ray tracing, calculating ray-triangle intersection, computer graphics.Language
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/53024Source
BLECHA, V. Sledování paprsku v reálném čase [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. .Collections
- 2006 [166]