• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analyzátor kvality hovorů VoIP

Quality Analysis of VoIP Calls

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1009.Kb)
review_79224.html (1.427Kb)
Author
Basel, Martin
Advisor
Matoušek, Petr
Referee
Ryšavý, Ondřej
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá metodami pro hodnocení kvality hovorů VoIP. Je zde vysvětlen rozbor protokolu RTP/RTCP a následné počítání statistik potřebných pro určení kvality hovorů. V této práci je také popsána metoda, která byla implementována do pluginů pro sondu FlowMon. Budete zde seznámeni s výsledky a s porovnáním s ostatními programy.
 
This bachelor's thesis focuses on methods for evaluating quality of VoIP calls. You can read about analysis of RTP/RTCP packets and use this knowledge for computing statistics required for assessing quality of VoIP calls. Also, I explain the method, which is implemented in plugins that work in FlowMon probe. Finally, you will see the results compared to the other programs.
 
Keywords
VoIP, stupnice MOS, R-faktor, kvalita hovorů VoIP, FlowMon, IPFIX, VoIP, quality of VoIP calls, MOS scale, R-factor, FlowMon, IPFIX
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (místopředseda) Ing. Petr Matoušek, Ph.D., M.A. (člen) Ing. Aleš Smrčka, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-18
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " A ". Otázky u obhajoby: VoIP naměřené hodnoty jsou přidávány k toku v případě jeho exportu. Jak se Vaše implementace chová v případě aktivního timeoutu? Píšete, že architektura sondy neumožňuje přístup k libovolným flow záznamům a je nutné si vytvářet vlastní oddělené záznamy pro vybrané toky. Můžete naznačit časovou a paměťovou náročnost tohoto přístupu?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/53066
Source
BASEL, M. Analyzátor kvality hovorů VoIP [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Collections
  • 2014 [305]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV