Benchmark pro zařízení s podporou OpenGL ES 3.0
Benchmark for OpenGL ES 3.0 Devices

Autor
Vedoucí práce
Polok, LukášOponent
Herout, AdamVýsledná známka
CAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/53267Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá tvorbou aplikace pro měření výkonnosti grafických akcelerátorů podporujících standard OpenGL ES 3.0, a to formou realistického zobrazování 3D scén v reálném čase. Nejprve je popsána historie a nové funkce grafické knihovny OpenGL ES 3.0. Poté jsou stručně rozebrány vybrané algoritmy realistického zobrazování 3D scén v reálném čase, které lze díky novým funkcím v knihovně implementovat. Dále je popsán návrh testovací aplikace, a to včetně online databáze výsledků obsahující podrobné informace o zařízeních. Následuje popis implementace na platformách Android a Windows, včetně popisu testování na mobilních zařízeních po publikování aplikace v obchodu Google Play. Závěrem jsou zhodnoceny dosažené výsledky a je zmíněno možné budoucí pokračování projektu. This thesis deals with the development of benchmark application for the OpenGL ES 3.0 devices using the realistic real-time rendering of 3D scenes. The first part covers the history and new features of the OpenGL ES 3.0 graphics library. Next part briefly describes selected algorithms for the realistic real-time rendering of 3D scenes which can be implemented using the new features of the discussed library. The design of benchmark application is covered next, including the design of online result database containing detailed device specifications. The last part covers implementation on Android and Windows platforms and the testing on mobile devices after publishing the application on Google Play. Finally, the results and possibilites of further development are discussed.
Zdrojový dokument
KIMER, T. Benchmark pro zařízení s podporou OpenGL ES 3.0 [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.Kolekce
- 2014 [157]