• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Benchmark pro zařízení s podporou OpenGL ES 3.0

Benchmark for OpenGL ES 3.0 Devices

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
15815.pdf (7.907Mb)
review_79683.html (1.224Kb)
Autor
Kimer, Tomáš
Vedoucí práce
Polok, Lukáš
Oponent
Herout, Adam
Výsledná známka
C
Alternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/53267
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá tvorbou aplikace pro měření výkonnosti grafických akcelerátorů podporujících standard OpenGL ES 3.0, a to formou realistického zobrazování 3D scén v reálném čase. Nejprve je popsána historie a nové funkce grafické knihovny OpenGL ES 3.0. Poté jsou stručně rozebrány vybrané algoritmy realistického zobrazování 3D scén v reálném čase, které lze díky novým funkcím v knihovně implementovat. Dále je popsán návrh testovací aplikace, a to včetně online databáze výsledků obsahující podrobné informace o zařízeních. Následuje popis implementace na platformách Android a Windows, včetně popisu testování na mobilních zařízeních po publikování aplikace v obchodu Google Play. Závěrem jsou zhodnoceny dosažené výsledky a je zmíněno možné budoucí pokračování projektu.
 
This thesis deals with the development of benchmark application for the OpenGL ES 3.0 devices using the realistic real-time rendering of 3D scenes. The first part covers the history and new features of the OpenGL ES 3.0 graphics library. Next part briefly describes selected algorithms for the realistic real-time rendering of 3D scenes which can be implemented using the new features of the discussed library. The design of benchmark application is covered next, including the design of online result database containing detailed device specifications. The last part covers implementation on Android and Windows platforms and the testing on mobile devices after publishing the application on Google Play. Finally, the results and possibilites of further development are discussed.
 
URI
http://hdl.handle.net/11012/53267
Zdrojový dokument
KIMER, T. Benchmark pro zařízení s podporou OpenGL ES 3.0 [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Kolekce
  • 2014 [157]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV