Show simple item record

Rendering Using Deep Shadowmaps

dc.contributor.advisorPolok, Lukášcs
dc.contributor.authorRejent, Tomášcs
dc.date.accessioned2019-05-17T07:16:47Z
dc.date.available2019-05-17T07:16:47Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationREJENT, T. Zobrazení scény pomocí hlubokých stínových map [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.cs
dc.identifier.other78651cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/53319
dc.description.abstractVykreslování stínů průhledných objektů je problematické, obzvláště pokud je použito v interaktivních aplikacích. Omezený výpočetní výkon limituje použitelné metody. Tato práce popisuje metodu Depth peeling a její variantu Dual depth peeling pro vykreslování průhledných objektů bez nutnosti jejich seřazení. Následuje popis metody Deep shadow maps pro tvorbu stínů u průhledných objektů. Tyto metody byly použity pro vytvoření demonstrační aplikace, která umožňuje zobrazení stínů průhledných objektů, včetně barevných stínů. Aplikace je vytvořena pomocí OpenGL a Qt frameworku. Součástí práce je také vyhodnocení vlivu různých parametrů na rychlost vykreslování.cs
dc.description.abstractRendering shadows of transparent objects in real-time applications is difficult. The number of usable methods is limited by the available computing power. Depth Peeling and Dual Depth Peeling methods are described in this document. These allow rendering of transparent objects without the need of sorting them. Deep Shadow Maps are described as a method for rendering shadows of transparent objects. These methods were used to create an demonstration application. This application provides rendering of transparent objects and their shadows, including colored ones. The Application is build upon OpenGL and Qt framework. Evaluation of rendering speed according to various parameters is also part of this work.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectstíny průhledných tělescs
dc.subjectpotlačení aliasingucs
dc.subjecthloubkové stínové mapycs
dc.subjectdepth peelingcs
dc.subjectvykreslování v reálném časecs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectshadowing of transparent objectsen
dc.subjectaliasing suppressionen
dc.subjectdeep shadow mapsen
dc.subjectdepth peelingen
dc.subjectreal-time renderingen
dc.subjectOpenGLen
dc.titleZobrazení scény pomocí hlubokých stínových mapcs
dc.title.alternativeRendering Using Deep Shadowmapsen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-24cs
dcterms.modified2014-07-17-13:55:13cs
thesis.disciplinePočítačová grafika a multimédiacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid78651en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 08:41:35en
sync.item.modts2019.05.19 06:07:03en
dc.contributor.refereeStarka, Tomášcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record