Zobrazit minimální záznam

Robot Programming Framework in Virtual Environment

dc.contributor.advisorRozman, Jaroslavcs
dc.contributor.authorMaťátko, Martincs
dc.date.accessioned2018-10-29T12:44:06Z
dc.date.available2018-10-29T12:44:06Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationMAŤÁTKO, M. Programovací prostředí s virtuálními roboty [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.cs
dc.identifier.other79868cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/53390
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá teoretickým rozborem, návrhem a implementací programovacího prostředí s virtuálními roboty. Roboti pomocí senzorů získávají informace o okolním prostředí, které dále ovlivňují virtuálními efektory na základě instrukčního kódu. Instrukce jsou zadávány v grafické podobě pomocí vlastního vizuálního programovacího jazyka. Jeho rozbor a návrh je v této práci rovněž detailně diskutován. Poslední částí je editace a vykreslování virtuálního světa, ve kterém se roboti pohybují, s ohledem na potřeby ukázkových úloh sledování čáry a pohybu robota v bludišti dle pravidel soutěže Micromouse. Jednotlivé úlohy jsou v práci popsány z hlediska možných řešení s návazností na vlastní programovací prostředí. Výsledkem práce je návrh uvedených dílčích částí a jejich implementace a propojení do funkčního celku v podobě výsledného programu.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with a theoretical analysis, a design and an implementation of a programming framework in a virtual environment. Robots use sensors to gain information about the environment and they subsequently modify this environment as a result of an instruction code. The instructions are entered in a graphic form using a visual programming language. The analysis and the outline of this language is discussed in detail in this work as well. The last part describes editing and rendering of the virtual world in which the robots are moving, considering sample tasks of following a line and movement inside a maze according to the rules of the Micromouse competition. The thesis includes solution proposals for both tasks regarding the possibilities of the programming environment. The result of the work is a concept of the aforementioned components and their implementation and linking to a functional unit.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subject.Netcs
dc.subjectvizuální programovací jazykcs
dc.subjectVPLcs
dc.subjectrobotcs
dc.subjectvykonávání instrukcícs
dc.subject.Neten
dc.subjectvisual programming languageen
dc.subjectVPLen
dc.subjectroboten
dc.subjectinstruction executionen
dc.titleProgramovací prostředí s virtuálními robotycs
dc.title.alternativeRobot Programming Framework in Virtual Environmenten
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-20cs
dcterms.modified2014-07-17-13:55:37cs
thesis.disciplineManagement a informační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav inteligentních systémůcs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid79868en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2018.11.02 04:53:32en
sync.item.modts2018.10.22 04:53:08en
dc.contributor.refereeLuža, Radimcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam