Show simple item record

Rendering of Shadows in a Scene with DirectX

dc.contributor.advisorNavrátil, Jancs
dc.contributor.authorKobrtek, Jozefcs
dc.date.accessioned2019-05-17T07:17:50Z
dc.date.available2019-05-17T07:17:50Z
dc.date.created2012cs
dc.identifier.citationKOBRTEK, J. Zobrazení stínů ve scéně s využitím knihovny DirectX [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.cs
dc.identifier.other79150cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/53696
dc.description.abstractTato práce pojednává o metodách zobrazení stínů, jejich analýze a implementaci v rozhraní DirectX 11. Teoretická část popisuje historický vývoj použití stínů v 3D aplikácích a jednotlivé algoritmy pro výpočet stínů. V rámci práce jsou na demonstrační aplikaci porovnány zhlediska výkonu, náročnosti implementace a kvality výstupu 2 varianty algoritmu shadow mapping pro všesměrová světla - s využitím cube mappingu a parabolické projekce, každá s pěti různě optimalizovanými implementacemi.cs
dc.description.abstractThis work discusses shadowing methods, analyses them and describes implementation in DirectX 11 API. Theoretical part describes historical evolution of shadow usage in 3D applications and also analyzes shadowing algorithms. This work compares 2 variants of shadow mapping algorithm for omnidirectional lights, based on cube mapping and paraboloid projection, on demo application using quality, performance and implementation aspects.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectDirectXcs
dc.subjectDirect3Dcs
dc.subjectstínovací metodycs
dc.subjectshadow mappingcs
dc.subjectcube mappingcs
dc.subjectstínová tělesacs
dc.subjectgeometry shadercs
dc.subjectDirectXen
dc.subjectDirect3Den
dc.subjectshadowing methodsen
dc.subjectshadow mappingen
dc.subjectcube mappingen
dc.subjectshadow volumesen
dc.subjectgeometry shaderen
dc.titleZobrazení stínů ve scéně s využitím knihovny DirectXcs
dc.title.alternativeRendering of Shadows in a Scene with DirectXen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2012-06-19cs
dcterms.modified2020-05-09-23:43:29cs
thesis.disciplinePočítačová grafika a multimédiacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid79150en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 10:17:12en
sync.item.modts2020.06.23 09:49:07en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeHavel, Jiřícs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (místopředseda) prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Aleš Horák, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record