Implementace algoritmu pro zobrazování terénu s pomocí WebGL
Implementation of WebGL Terrain Visualization Algorithm
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá zobrazováním rozsáhlých terénu v reálném čase pomocí WebGL. Práce se také zabývá způsoby měření a reprezentace výškových dat. V práci je také srovnáno několik frameworků pro WebGL a také popisuje praktické využití HTML5 technologií jako například WebWorkers. Kromě toho také srovnává výkon a kompatibilitu současných webových prohlížečů s technogiemi HTML5. This master thesis deals with the large terrain rendering in real time using WebGL. The thesis also deals with ways of measuring and representation of terrain height data. The paper also compares several frameworks for WebGL and also describes the practical use of HTML5 technologies such as WebWorkers. Furthermore, it also compares the performance and compatibility of current web browsers with HTML5 technologies.
Keywords
WebGL, JavaScript, OpenGL, terén, úroveň detailu, WebGL, JavaScript, OpenGL, terrain, level of detailLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Počítačová grafika a multimédiaComposition of Committee
doc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (místopředseda) prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Aleš Horák, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-19Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D. Otázky u obhajoby: Vaše aplikace nepodporuje zobrazování textury na terénu. Pokud byste měl předpřipravená data ve Vašem formátu na straně serveru, jak byste navrhl algoritmy na straně klienta? Kde očekáváte největší výkonnostní problémy?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/53716Source
KALÁB, J. Implementace algoritmu pro zobrazování terénu s pomocí WebGL [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.Collections
- 2012 [213]