Show simple item record

Vertex and Pixel Shaders OpenGL Visualisation of Medical 3D Image Data

dc.contributor.advisorKršek, Přemyslcs
dc.contributor.authorVaďura, Jiřícs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:26:45Z
dc.date.available2019-04-03T22:26:45Z
dc.date.created2009cs
dc.identifier.citationVAĎURA, J. Využití Vertex a Pixel shaderu v OpenGL pro 3D zobrazení 3D obrazových dat v medicíně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2009.cs
dc.identifier.other25806cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/53768
dc.description.abstractTato práce se zabývá akcelerovaným zobrazováním 3D medicínských dat, např. z počítačové tomografie, pomocí grafického procesoru a s použitím rozhraní OpenGL. Nezpracované řezy jsou načteny do grafické paměti a zobrazeny metodou ray-casting. Cílem je kvalitně zobrazit 3D data a zároveň umožnit plnou interakci. K dispozici je několik režimů zobrazení jako MIP, simulace rentgenového zobrazení a realistické stínování.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with accelerated 3D rendering of medical data, e.g. computed tomography, using a graphics processor and OpenGL library. Raw data slices are send to graphic memory and rendered by a ray-casting algorithm. The goal of this project is high quality visual output and full user interaction at the same time. Multiple rendering modes are avaiable to the user: MIP, X-Ray simulation and realistic shading.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmedicínacs
dc.subjecttomografiecs
dc.subjectgrafický procesorcs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectvrhání paprskůcs
dc.subjectshaderycs
dc.subjectvolume renderingcs
dc.subjectmedical imagingen
dc.subjectcomputed tomographyen
dc.subjectgraphics processing uniten
dc.subjectOpenGLen
dc.subjectray-castingen
dc.subjectshadersen
dc.subjectvolume renderingen
dc.titleVyužití Vertex a Pixel shaderu v OpenGL pro 3D zobrazení 3D obrazových dat v medicíněcs
dc.title.alternativeVertex and Pixel Shaders OpenGL Visualisation of Medical 3D Image Dataen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2009-06-23cs
dcterms.modified2020-05-09-23:41:24cs
thesis.disciplinePočítačová grafika a multimédiacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid25806en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.05.10 01:16:49en
sync.item.modts2020.05.10 00:45:34en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeŠpaněl, Michalcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeecs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record