Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Proposal of Communication Strategy (for real company, organizaci)
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Kruliš, VladimírGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, popis sestavování komunikační strategie, analýza komunikace minulého ročníku Lumírovy třísky, náhled na současnou situaci na trhu festivalů dotýkajících se tématu reklamní tvorby, návrh nové komunikační strategie i modelu jejího řízení a ekonomického zhodnocení řešení. The diploma thesis concerns a creation of communication strategy for multimedia festival named Lumirova triska 2009. The work includes a summary of basic marketing approaches towards the communication strategy creation, description of its application, former communication analysis and an overview of the current state on the market of festivals involving advertising creation, as well as proposals for communication improvement, managing model of the event and an effectivity assessment from the economical point of view.
Keywords
komunikační strategie, komunikační mix, marketingová komunikace, marketing, festival, reklamní tvorba, zážitkový marketing, public relations a publicita, reklama, direct marketing, osobní prodej, podpora prodeje, události a zážitky, guerilla marketing, virální marketing, rozruch, communication strategy, communication mix, marketing communication, marketing, festival, advertising creation, event marketing, public relations and publicity, advertising, direct marketing, personal selling, sales promotions, events, guerilla marketing, viral marketing, buzzLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Petráš (člen)Date of defence
2008-06-09Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/5379Source
TUČ, D. Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [373]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ... -
Návrh komunikační strategie Kavárny ERA a expozice o brněnském funkcionalismu
Hrdová, ZuzanaBakalářská práce má sloužit jako podklad pro rozhodování vedení občanského sdružení Studio 19, o.s. při tvorbě podnikatelského záměru. Cílem práce je uvědomit si nevyužité prostředky a příležitosti a navrhnout komunikační ...