Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků
Marketing research of Customer Satisfaction
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Stejskal, LadislavGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je Českomoravská stavební spořitelna, a. s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti. My thesis is focused on the issue of marketing research, concretely marketing research of customer satisfaction. The aim of my thesis is gathering of available theoretical data and above all analysis of a chosen company (Českomoravská stavební spořitelna, company). Practical part is furthermore focused on proposal appropriate changes in activities of analyzed company accord to theoretical data and with the consideration of company conditions.
Keywords
marketingový výzkum, spokojenost zákazníků, primární informace, sekundární informace, dotazník, marketing research, customer satisfaction, primary information, secondary information, questionnaireLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Zdeněk Sadovský, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Libor Benátský (člen) Ing. Milan Chytil (člen) Ing. Michaela Beranová, Ph.D. (člen)Date of defence
2008-06-16Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/5390Source
HOLCOVÁ, E. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [338]