Informační systém technické podpory
Information System of Technical Support
Author
Advisor
Květoňová, ŠárkaReferee
Rychlý, MarekGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá analýzou požadavků na informační systém technické podpory společnosti vyvíjející software. Hlavními funkcemi systému jsou sběr informací o pracích prováděných zaměstnanci firmy a možnost generování statistik. Systém však umožňuje integraci rozšíření, která pomohou integrovat další funkce, přímo nesouvisející s původním posláním systému, či definici dalších uživatelských rolí, které budou mít přístup k různým částem systému. This master's thesis deals with the analysis of the requirements placed on the technical support information system which should be used in the software developing company. The basic functions of this system are the collecting of information about all kinds of work which the company employees concentrate on and the possibility of statistics generating. Moreover, it is also possible to implement further extensions to the system which will not only enable other functions, that are not related to the primary goal of the system, to be integrated; but also to define new user roles, for which various limited parts of the system will be accessible.
Keywords
Technická podpora, testování softwaru, operativní plánování, taktické plánování, návrh IS, životní cyklus IS, modelování IS, RUP., Technical support, software testing, operative planning, tactic planning, IS design, IS life cycles, IS modeling, RUP.Language
čeština (Czech)Study brunch
Informační systémyComposition of Committee
Date of defence
2007-06-18Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/53946Source
BOHÁČEK, P. Informační systém technické podpory [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2007.Collections
- 2007 [95]