Modelování postav - Polygonal wrapper
Character Modeling - Polygonal Wrapper
Abstract
Tento projekt se zabývá problematikou optimalizace polygonálních 3D modelů, především modelů postav lidí. Jsou zde představeny a diskutovány základní principy a metody používané v oblasti optimalizace prostorových polygonálních modelů, jak automatizované, tak manuální. Práce dále popisuje přístup k diskutovanému problému metodou tzv. přenášení geometrie, který byl řešen v rámci zadání projektu a umožňuje poloautomatickou tvorbu modelů s předem danou topologií. This project is engaged in optimalization of 3D polygonal models. Main automatic and also manual principles and methods used in the area of character model optimalization are introduced and discussed. Next the approach named geometry mapping, which was created as a part of the project and enables the creation of models with desired topology, is described.
Keywords
modelování postav, polygonální modely, optimalizace, přenášení geometrie, topologie modelu, character modelling, polygonal models, optimalization, geometry mapping, topologyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Počítačová grafika a multimédiaComposition of Committee
Date of defence
2007-06-19Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/54040Source
ŽÁK, P. Modelování postav - Polygonal wrapper [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2007.Collections
- 2007 [94]