Výuková hra na platformě XNA
Educational Game on XNA Platform

View/ Open
Author
Advisor
Herout, AdamReferee
Jošth, RadovanGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této práce je návrh a implementace výukové hry pro platformu XNA. Práce se zabývá vlastnostmi této platformy, především pak možností převodu hry na herní konzolu Xbox 360. Kromě návrhu a implementace 3D hry NanoHeal z oblasti zdravotnictví jsou zde popsány grafické efekty využité pro dosažení přitažlivého vzhledu hry. Jedná se o techniky nerealistického renderování, efekt zdůraznění hloubky ostrosti a částicové systémy. Klíčové charakteristiky výsledné hry byly zhodnoceny pomocí internetového dotazníku. This work deals with design and implementation of a game based on the XNA platform. It describes the platform and its possibilities of game development for both the PC and the Xbox 360 console. The implemented game is called NanoHeal and it is about the treatment of various health problems. The work also investigates graphic techniques such as non-photorealistic rendering, the depth of field effect and particle systems. These techniques are used to achieve the distinguished look of the game. Key features of the game were evaluated in the online questionnaire.
Keywords
hra, vzdělání, XNA platforma, Xbox 360, shadery, nerealistická grafika, zdravotnictví, game, education, XNA platform, Xbox 360, shaders, non-photorealistic rendering, healthLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Počítačová grafika a multimédiaComposition of Committee
prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) prof. RNDr. Milan Češka, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (člen) doc. Ing. Stanislav Racek, CSc. (člen) doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-24Process of defence
Studentka nejprve prezentovala výsledky, kterých dosáhla v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Studentka následně odpověděla na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studentky na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/54281Source
VLKOVÁ, L. Výuková hra na platformě XNA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.Collections
- 2010 [217]