Show simple item record

A Tool for Analysis of Cooperative Games

dc.contributor.advisorHrubý, Martincs
dc.contributor.authorKessner, Filipcs
dc.date.accessioned2019-06-14T10:52:12Z
dc.date.available2019-06-14T10:52:12Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationKESSNER, F. Nástroj pro analýzu kooperativních her [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.cs
dc.identifier.other79627cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/54982
dc.description.abstractKooperativní hry nejčastěji modelují systémy reálného světa, ve kterých jde o spolupráci nebo o společné rozhodnutí. Zkoumaným systémem může být taková drobnost, jakou je spor o košili, ale i závažný problém jako tvorba volebního systému, alokace nákladů znečištění životního prostředí nebo ochrana hospodářské soutěže. Grafický program, který je součástí této práce, je schopen výpočtu nejznámějších forem řešení a vybraných charakteristik zkoumaných kooperativních her.cs
dc.description.abstractCooperative games are most frequently used to simulate systems of the real world in which deal with cooperation and mutual agreement. Systems under investigation can be as simple as dispute over a shirt but investigated problems can be as crucial as designing of an electoral system, pollution cost allocation or protection of market competition as well. This thesis includes a graphical application capable of computation of some well-known solution types and selection of properties in cooperative games context.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectkooperativní hrycs
dc.subjectjádro hrycs
dc.subjectShapleyho hodnotacs
dc.subjectPower indexcs
dc.subjectNukleolus.cs
dc.subjectcooperative gamesen
dc.subjectthe Coreen
dc.subjectShapley valueen
dc.subjectPower indexen
dc.subjectthe Nucleolus.en
dc.titleNástroj pro analýzu kooperativních hercs
dc.title.alternativeA Tool for Analysis of Cooperative Gamesen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-13cs
dcterms.modified2020-05-10-16:11:25cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav inteligentních systémůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid79627en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 10:04:08en
sync.item.modts2020.06.23 09:54:49en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeKočí, Radekcs
dc.description.markDcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Schwarz, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Dr. Ing. Petr Peringer (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " D ". Otázky u obhajoby: Proč jste se nevěnoval hrám s nepřenositelným užitkem, přestože to zadání předpokládá? Na straně 8 přejímáte definici jádra hry, která pracuje s pojmem imputace. Vysvětlete pojem imputace a jeho vztah na jádro hry. Na jakém základě (analýza, experimenty) stavíte svůj výrok v závěru práce, že požadavek na výpočetní efektivitu byl ve většině programu dodržen?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record