Matematika pro ZŠ
Mathematics for Basic Schools
Abstract
Hlavním cílem této práce je uplatnit gamifikační prvky ve webové aplikaci, která umožňuje procvičování matemických příkladů pro základní školy. Aplikace je vytvořena jazykem PHP a SQL, a Nette Frameworkem. K procvičování příkladů je využit framework Khan academy. Aplikace je otestována s uživateli a v závěru je navrhnut další vývoj. Main goal of this thesis is use gamification elements in web aplication, which allows exercise math problems for elementary schools. Aplication is created in PHP and SQL language and Nette Framework. There is used Khan academy framework to exercise problems. Aplication is tested with users and there is suggestion of next development at the end.
Keywords
Vzdělávací program, PHP, Nette Framework, Khan academy, MVC, Educational program, PHP, NET Framework, Khan Academy, MVCLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Tomáš Hruška, CSc. (předseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (místopředseda) Ing. Radek Burget, Ph.D. (člen) Ing. Aleš Smrčka, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-11Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D. Otázky u obhajoby: Navrhněte typy matematických úloh, jejichž řešení by nebylo prováděno textovým vstupem. Jakým způsobem bylo provedeno testování aplikace žáky první a druhé třídy? Byl výstupem nějaký dotazník? Jsou použité obrázky vaší tvorbou nebo pocházejí z nějaké knihovny?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/55016Source
ŽABA, J. Matematika pro ZŠ [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.Collections
- 2013 [354]