• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uživatelská rozhraní pro webové hry

User Interface for Web-Based Games

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (11.44Mb)
review_78469.html (1.438Kb)
Author
Hlaváč, Martin
Advisor
Hradiš, Michal
Referee
Beran, Vítězslav
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
 
This thesis describes challenges in designing, developing and testing web user interfaces. It discusses human-computer interaction, communication channels and user interface analogy to the real world. User interfaces can be designed     to be optimal for a specific action or to suite the user. A design of interfaces focused on users utilize methods, such as gamification and improving user experience, which can improve interface usability. User interface development is demonstrated on     web page development. Further, the thesis describes 3 web user interface testing methods. The methods are demonstrated by designing, developing, and testing user interface of a web strategy game.
 
Keywords
uživatelské rozhraní, uživatelská zkušenost, interakce člověka a stroje, rozhraní, software, real time tactics, rtt, real time strategy, rts, massverse, hra, webová hra, b5game, html, javascript, html5, webová aplikace, návrh uživatelského rozhraní, testování uživatelského rozhraní, a-b testování, hallway usability test, webová analýza, komunikační kanály, analogie uživatelského rozhraní k reálnému světu, drag & drop, gamifikace, zaměření uživatelského rozhraní na uživatele, webové uživatelské rozhraní, webové kompoenty, návrhové vzory, webové wireframy, herní plocha, ovládaní her, user interface, user experience, human-computer interaction, interface, software, real time tactics, rtt, real time strategy, rts, massverse, game, web game, b5game, html, javascript, html5, web application, user interface design, user interface testing, a-b testing, hallway usability test, web analysis, communication channels, user interface analogy to real world, drag & drop, gamification, user focus on user interface, web user interface, web components, design patterns, web wireframes, game area, controlling games
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Drábek, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Matoušek, Ph.D., M.A. (člen) Ing. Jan Samek, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-11
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D Otázky u obhajoby: Jaké části technického řešení jste konkrétně implementoval Vy?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/55162
Source
HLAVÁČ, M. Uživatelská rozhraní pro webové hry [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.
Collections
  • 2012 [297]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Ladění software v Codasip Studiu pomocí JTAG rozhraní simulovaném v RTL simulátoru 

    Michl, Kamil
    Tato práce se zabývá možností propojení RTL simulace procesoru se softwarovým debuggerem. Podle mého návrhu probíhá komunikace mezi těmito komponentami přes JTAG a Nexus rozhraní. Simulace je ovládána pomocí vybraného ...
  • Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion 

    Kendra, Matej
    V této práci jsou popsána různá rozhraní určená člověku k hraní her a postupně jsou vyobrazeny modernější i běžně dostupná rozhraní. Blíže práce popisuje, jakým způsobem lze hrát hry na běžném dataprojektoru a senzorech ...
  • Webový portál pro anotaci obrazových dat 

    Petruželka, Jiří
    Cílem práce je navržení a implementování integrovatelného webového rozhraní pro anotování obrazových dat. Toto rozhraní bude interagovat s daným serverem za účelem načtení a ukládání anotací a získávání doporučených anotací.

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV