• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2012
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2012
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox

Physics Simulator for SandBox Type Games

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (525.1Kb)
review_79107.html (1.437Kb)
Autor
Kotulič, Patrik
Vedoucí práce
Hrubý, Martin
Oponent
Peringer, Petr
Klasifikace
B
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou real-time fyzikálního simulátoru mechaniky tuhých těles. Čtenář je seznámen s principy, na kterých jsou založeny současné simulátory mechaniky tuhých těles. Práce se dále zabývá numerickou integrací pohybových rovnic a řešením kolizí včetně jejich detekce. V závěru je simulátor představen na sadě ukázek. Výsledná aplikace může sloužit jako hra, popř. nástroj pro experimentování a získávání znalostí.
 
This thesis focuses on the creation of a physics simulator of rigid body mechanics. The reader is familiarized with the principles used in current simulators of rigid body mechanics. The thesis then deals with numerical integration of the equations of motion, collision detection and collision resolution. The simulator is presented on a series of experiments. The resulting application can be used as a video game or as a tool for experimentation.
 
Klíčová slova
spojitá simulace, mechanika tuhých těles, dynamika, kinematika, detekce kolizí, numerická integrace, počítačová hra, continuous simulation, rigid body mechanics, dynamics, kinematics, collision detection, numerical integration, video game
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Informační technologie
Složení komise
prof. Ing. Jan M. Honzík, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (místopředseda) Ing. František Grézl, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jan Kořenek, Ph.D. (člen) Dr. Ing. Petr Peringer (člen)
Termín obhajoby
2012-06-11
Průběh obhajoby
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent měl výhrady k chybám v návrhu programu. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm velmi dobře (B). Otázky u obhajoby: Jak řešíte problém zaokrouhlovacích chyb v detekci kolizí hran? Vysvětlete pojem "životní cyklus simulátoru".
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/55326
Zdrojový dokument
KOTULIČ, P. Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.
Kolekce
  • 2012 [305]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV