Show simple item record

Physics Simulator for SandBox Type Games

dc.contributor.advisorHrubý, Martincs
dc.contributor.authorKotulič, Patrikcs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:25:07Z
dc.date.available2018-10-21T17:25:07Z
dc.date.created2012cs
dc.identifier.citationKOTULIČ, P. Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.cs
dc.identifier.other79107cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/55326
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tvorbou real-time fyzikálního simulátoru mechaniky tuhých těles. Čtenář je seznámen s principy, na kterých jsou založeny současné simulátory mechaniky tuhých těles. Práce se dále zabývá numerickou integrací pohybových rovnic a řešením kolizí včetně jejich detekce. V závěru je simulátor představen na sadě ukázek. Výsledná aplikace může sloužit jako hra, popř. nástroj pro experimentování a získávání znalostí.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the creation of a physics simulator of rigid body mechanics. The reader is familiarized with the principles used in current simulators of rigid body mechanics. The thesis then deals with numerical integration of the equations of motion, collision detection and collision resolution. The simulator is presented on a series of experiments. The resulting application can be used as a video game or as a tool for experimentation.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectspojitá simulacecs
dc.subjectmechanika tuhých tělescs
dc.subjectdynamikacs
dc.subjectkinematikacs
dc.subjectdetekce kolizícs
dc.subjectnumerická integracecs
dc.subjectpočítačová hracs
dc.subjectcontinuous simulationen
dc.subjectrigid body mechanicsen
dc.subjectdynamicsen
dc.subjectkinematicsen
dc.subjectcollision detectionen
dc.subjectnumerical integrationen
dc.subjectvideo gameen
dc.titleFyzikální simulátor pro hry typu SandBoxcs
dc.title.alternativePhysics Simulator for SandBox Type Gamesen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2012-06-11cs
dcterms.modified2020-05-09-23:43:27cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav inteligentních systémůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid79107en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.08 13:57:14en
sync.item.modts2021.11.08 13:18:26en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereePeringer, Petrcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Jan M. Honzík, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (místopředseda) Ing. František Grézl, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jan Kořenek, Ph.D. (člen) Dr. Ing. Petr Peringer (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent měl výhrady k chybám v návrhu programu. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm velmi dobře (B). Otázky u obhajoby: Jak řešíte problém zaokrouhlovacích chyb v detekci kolizí hran? Vysvětlete pojem "životní cyklus simulátoru".cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record