Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox
Physics Simulator for SandBox Type Games
dc.contributor.advisor | Hrubý, Martin | cs |
dc.contributor.author | Kotulič, Patrik | cs |
dc.date.accessioned | 2018-10-21T17:25:07Z | |
dc.date.available | 2018-10-21T17:25:07Z | |
dc.date.created | 2012 | cs |
dc.identifier.citation | KOTULIČ, P. Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012. | cs |
dc.identifier.other | 79107 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11012/55326 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou real-time fyzikálního simulátoru mechaniky tuhých těles. Čtenář je seznámen s principy, na kterých jsou založeny současné simulátory mechaniky tuhých těles. Práce se dále zabývá numerickou integrací pohybových rovnic a řešením kolizí včetně jejich detekce. V závěru je simulátor představen na sadě ukázek. Výsledná aplikace může sloužit jako hra, popř. nástroj pro experimentování a získávání znalostí. | cs |
dc.description.abstract | This thesis focuses on the creation of a physics simulator of rigid body mechanics. The reader is familiarized with the principles used in current simulators of rigid body mechanics. The thesis then deals with numerical integration of the equations of motion, collision detection and collision resolution. The simulator is presented on a series of experiments. The resulting application can be used as a video game or as a tool for experimentation. | en |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií | cs |
dc.rights | Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení | cs |
dc.subject | spojitá simulace | cs |
dc.subject | mechanika tuhých těles | cs |
dc.subject | dynamika | cs |
dc.subject | kinematika | cs |
dc.subject | detekce kolizí | cs |
dc.subject | numerická integrace | cs |
dc.subject | počítačová hra | cs |
dc.subject | continuous simulation | en |
dc.subject | rigid body mechanics | en |
dc.subject | dynamics | en |
dc.subject | kinematics | en |
dc.subject | collision detection | en |
dc.subject | numerical integration | en |
dc.subject | video game | en |
dc.title | Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox | cs |
dc.title.alternative | Physics Simulator for SandBox Type Games | en |
dc.type | Text | cs |
dcterms.dateAccepted | 2012-06-11 | cs |
dcterms.modified | 2020-05-09-23:43:27 | cs |
thesis.discipline | Informační technologie | cs |
thesis.grantor | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav inteligentních systémů | cs |
thesis.level | Bakalářský | cs |
thesis.name | Bc. | cs |
sync.item.dbid | 79107 | en |
sync.item.dbtype | ZP | en |
sync.item.insts | 2021.11.08 13:57:14 | en |
sync.item.modts | 2021.11.08 13:18:26 | en |
eprints.affiliatedInstitution.faculty | Fakulta informačních technologií | cs |
dc.contributor.referee | Peringer, Petr | cs |
dc.description.mark | B | cs |
dc.type.driver | bachelorThesis | en |
dc.type.evskp | bakalářská práce | cs |
but.committee | prof. Ing. Jan M. Honzík, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (místopředseda) Ing. František Grézl, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jan Kořenek, Ph.D. (člen) Dr. Ing. Petr Peringer (člen) | cs |
but.defence | Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent měl výhrady k chybám v návrhu programu. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm velmi dobře (B). Otázky u obhajoby: Jak řešíte problém zaokrouhlovacích chyb v detekci kolizí hran? Vysvětlete pojem "životní cyklus simulátoru". | cs |
but.result | práce byla úspěšně obhájena | cs |
but.program | Informační technologie | cs |
but.jazyk | čeština (Czech) |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
2012 [305]