Skriptovatelný bojový systém pro tahovou počítačovou hru
Scriptable Fight System for Turn-Based Computer Game
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením soubojového systému a umělé inteligence pro něj. Cílem tohoto projektu je dát nepříliš zkušeným programátorů možnost navrhnout i implementovat vlastní umělou inteligenci. Jako platforma pro zabudování této práce je zvolen projekt DrdSim. Jako předloha pro vytvářený systém je využít rozšířený soubojový systém Dračího doupěte. Umělá inteligence je implementována pomocí speciálního jazyka platformy DSL. Využívá přístup reaktivních agentů. This bachelor's thesis deals with creation of fight system and artificial intelligence for it. The goal of this project is to give an opportunity for low-experienced programmers to design and implement their own artificial intelligence. The Project DrdSim is used as a platform for this thesis. Extended fight system of the Dragon's lair (Czech version of D&D) is employed as a model for created system. Artificial intelligence is implemented by DSL, special language of DrdSim platform. An approach of reactive agents is used for artificial intelligence.
Keywords
umělá inteligence, počítačové hry, DrdSim, Dračí Doupě, soubojový systém, artificial intelligence, computer games, DrdSim, Dragon's Lair, fight systemLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Drábek, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Matoušek, Ph.D. (člen) Ing. Jan Samek, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-11Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E Otázky u obhajoby: Jaké úpravy by bylo nutné provést aby byla funkční implementace prostřednictvím metody Minimax?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/55328Source
KANICH, O. Skriptovatelný bojový systém pro tahovou počítačovou hru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.Collections
- 2012 [297]