Návrh na zlepšení komunikační strategie firmy
The Proposal for Improving the Communication Strategy in the Company
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Špaček, JanGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá zpracováním marketingové komunikace pro společnost AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Práce zkoumá a hodnotí odvětví a stávající situaci společnosti a na základě těchto analýz navrhuje efektivní komunikační strategii firmy. This master thesis deals with marketing communication of the company AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o. working in the automobile industry. It provides the industry and company analysis and on the basis of the results proposes an effective communication strategy for the company.
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, komunikační strategie, Marketing, marketing communication, communication mix, communication strategyLanguage
angličtina (English)Study brunch
European Business and FinanceComposition of Committee
doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (člen) JUDr. Tomáš Soukup, BA. (člen)Date of defence
2009-09-15Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/554Source
SKULÍNKOVÁ, R. Návrh na zlepšení komunikační strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [459]