Show simple item record

Five in a Row

dc.contributor.advisorRozman, Jaroslavcs
dc.contributor.authorVrtílek, Michalcs
dc.date.accessioned2019-06-14T10:51:12Z
dc.date.available2019-06-14T10:51:12Z
dc.date.created2008cs
dc.identifier.citationVRTÍLEK, M. Piškvorky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2008.cs
dc.identifier.other25475cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/55601
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/173925
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací umělé inteligence pro stolní deskovou hru Piškvorky. Hlavním cílem je vytvořit aplikaci schopnou komunikovat s Manažerem pro stolní deskové hry s pomocí síťové komunikace se schopností hrát piškvorky na kvalitní úrovni. V práci lze nalézt teoretickou část o historii a pravidlech piškvorek, o možnostech využití umělé inteligence pro tuto hru a o struktuře aplikací hrajících tuto hru. Dále se zabývá návrhem a implementací samotné aplikace, doplněné o její ovládání. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a načrtnuty další možné směry vývoje aplikace.cs
dc.description.abstractThis Bachelor's Thesis describes the desing and implementation of artificial intelligence for the board game Five in a row. The main goal of this thesis is to create an application able to communicate with the Manager For Board Games with the use of network communication and being able to play the board game Five in a row on a suitable level. This work contains theoretical parts about the history and rules of Five in a row and it's variations, about the possibilities of use of artificial intelligence in this game and about the structure of aplications used for playing it. It's concern is about the actual desing and implementation of said application, including it's controls. In the end I evaluate achieved results and propose additional directions for the program development.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmanažercs
dc.subjectbraincs
dc.subjectdeskové hrycs
dc.subjectpiškvorkycs
dc.subjectC#cs
dc.subject.NETcs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.subjectManageren
dc.subjectBrainen
dc.subjectBoard Gamesen
dc.subjectGomokuen
dc.subjectFive In A Rowen
dc.subjectC#en
dc.subject.NETen
dc.subjectArtificial Intelligenceen
dc.titlePiškvorkycs
dc.title.alternativeFive in a Rowen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2008-08-27cs
dcterms.modified2014-07-17-13:53:48cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav inteligentních systémůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid25475en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.14 12:51:12en
sync.item.modts2019.05.18 23:19:40en
dc.contributor.refereeZbořil, Františekcs
dc.description.markEcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record