Show simple item record

Network Application of the Game Canasta

dc.contributor.advisorStružka, Jaroslavcs
dc.contributor.authorNěmeček, Patrikcs
dc.date.accessioned2019-04-04T05:16:48Z
dc.date.available2019-04-04T05:16:48Z
dc.date.created2011cs
dc.identifier.citationNĚMEČEK, P. Síťová aplikace hry kanasta [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.cs
dc.identifier.other42711cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/55657
dc.description.abstractTato práce popisuje analýzu, návrh, implementaci a testování síťové aplikace hry Kanasta. Jde o karetní hru pro 2 až 4 hráče, kde hráči spolu hrají po síti. V této práci je popsán a použit model klient/server, síťové protokoly TCP/IP a navržen vlastní komunikační protokol pro zasílání zpráv mezi klientskou a serverovou částí. Aplikace je implementována v programovacím jazyce C++ s využitím Qt frameworku. Výsledná aplikace je multiplatformní.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis, the design, the implementation and the testing of the network application of the game Canasta. It is a card game for 2 to 4 players playing over the network. In this Bachelor thesis you can find the description and the use of the model client/server, the network protocols TCP/IP and the self-proposed communication protocol for the sending of messages between client and server parts. The application is implemented in the programming language C++ with the use of Qt framework. The final application is multiplatform.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectsíťová aplikacecs
dc.subjectkanastacs
dc.subjectklient/servercs
dc.subjectkomunikační protokolcs
dc.subjectQt frameworkcs
dc.subjectnetwork applicationen
dc.subjectkanastaen
dc.subjectclient/serveren
dc.subjectcommunication protocolen
dc.subjectQt frameworken
dc.titleSíťová aplikace hry kanastacs
dc.title.alternativeNetwork Application of the Game Canastaen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2011-06-14cs
dcterms.modified2020-05-09-23:42:49cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav inteligentních systémůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid42711en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 10:01:17en
sync.item.modts2020.06.23 09:39:14en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeKněžík, Jancs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (předseda) doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record