Částicové systémy
Particle Systems
Author
Advisor
Kajan, RudolfReferee
Maršík, LukášGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/55678Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/55678
http://hdl.handle.net/11012/55678
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se týká implementace částicových systémů s využitím výpočetního výkonu GPU. Klade si za cíl popsat důležitá fakta o stavbě částicových systémů a poukázat na různé možnosti využití. Rozebírá schopnosti moderních shaderů a jejich aplikování na výpočet pohybu částic. Základem práce je analýza implementované aplikace, která dokáže dynamicky měnit všechny parametry systému. This bachelor's thesis deals with the implementation of particle systems with the usage of calculation power of GPU. The purpose of this work is to describe all important facts about the particle systems construction and to show up various possibilities of its usage. It analysis the abilities of modern shaders and their usage for calculation of particles movement. The basis of this work is the analysis of the implemented application, which is able to dynamically change all parameters of the system.
Keywords
Částicové systémy, částice, XNA, HLSL, C#, DirectX, vertex shader, pixel shader, GPU, Particle systems, particles, XNA, HLSL, C#, DirectX, vertex shader, pixel shader, GPULanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen)Date of defence
2011-06-13Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Porovnával jste použitou metodu vykreslení částic (co se rychlosti týče): s CPU verzí implementace metody Billboarding? s GPU verzí implementace metody Billboarding?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/55678Source
BEDECS, J. Částicové systémy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.Collections
- 2011 [319]