Show simple item record

Gomoku Game

dc.contributor.advisorKněžík, Jancs
dc.contributor.authorBasovník, Martincs
dc.date.accessioned2019-04-04T05:16:53Z
dc.date.available2019-04-04T05:16:53Z
dc.date.created2011cs
dc.identifier.citationBASOVNÍK, M. Hra Gomoku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.cs
dc.identifier.other42639cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/55692
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na vývoj umělé inteligence pro deskovou hru gomoku. Nejdříve popisuje potřebný teoretický základ pro vývoj inteligentního protihráče. Dále uvažuje nad možnou paralelizací výpočtů a algoritmy, které se k tomu vztahují. Následně je popsána samotná implementace hry gomoku. V závěrečné části je zdokumentováno testování aplikace, zveřejňují se výsledky vývoje a nastiňují se případná další rozšíření aplikace.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is focused on the development of arti cial intelligence for board game Gomoku. Firstly it describes the necessary theoretical basis for the development of intelligent opponents. Secondly it considers the possibility of parallelization. Next it describes the implementation of the game Gomoku. Finally it documents testing process, publishes the results of the development, and outlines possible further extensions to the application.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectgomokucs
dc.subjectpiškvorkycs
dc.subjectdeskové hrycs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.subjectparalelismuscs
dc.subjectgomokuen
dc.subjectboard gamesen
dc.subjectarti cial intelligenceen
dc.subjectparallelismen
dc.titleHra Gomokucs
dc.title.alternativeGomoku Gameen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2011-06-15cs
dcterms.modified2020-05-09-23:42:42cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav inteligentních systémůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid42639en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 10:01:26en
sync.item.modts2020.06.23 09:39:10en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeDluhoš, Ondřejcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. František Zbořil, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Drábek, CSc. (místopředseda) Ing. Radek Burget, Ph.D. (člen) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen) Dr. Ing. Petr Peringer (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " B ". Otázky u obhajoby: Jakým způsobem se zvětšuje či zmenšuje míra strojové inteligence?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record