Show simple item record

Futoshiki Puzzle

dc.contributor.advisorZámečníková, Evacs
dc.contributor.authorBenedikti, Tomášcs
dc.date.accessioned2020-06-23T08:57:59Z
dc.date.available2020-06-16cs
dc.date.available2020-06-23T08:57:59Z
dc.date.created2010cs
dc.identifier.citationBENEDIKTI, T. Logická hra Futoshiki [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.cs
dc.identifier.other34832cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/56171
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/189974
dc.description.abstractTato práce se zaobírá problematikou logických her a hlavolamů. Hlavním zaměřením je hra Futoshiki, její historie a pravidla. Detailně se popisují algoritmy použité ve vytvořené aplikaci, od jejich návrhu po implementaci. Poslední částí je tvorba uživatelského rozhraní a testovaní úspěšnosti aplikace.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the topic of logical games and puzzles. The main focus is on the Futoshiki puzzle, its history and rules. The algorithms created for the application are covered in depth, from the design to the implementation. The last part contains the creation of the user interface and testing the success of the application.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsPřístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 10 roku/letcs
dc.subjectfutoshikics
dc.subjectlogikacs
dc.subjecthracs
dc.subjecthlavolamcs
dc.subjectGUIcs
dc.subjectaplikacecs
dc.subjectfutoshikien
dc.subjectlogicen
dc.subjectgameen
dc.subjectpuzzleen
dc.subjectGUIen
dc.subjectapplicationen
dc.titleLogická hra Futoshikics
dc.title.alternativeFutoshiki Puzzleen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2010-06-16cs
dcterms.modified2020-05-09-23:42:03cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav informačních systémůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid34832en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 10:57:59en
sync.item.modts2020.06.23 10:16:58en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeHoráček, Petrcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) doc. Dr. Ing. Petr Hanáček (místopředseda) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Petr Matoušek, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další doplňující dotazy členů komise. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "B". Otázky u obhajoby: Lze upravit algoritmus pro tvorbu zadání tak, aby vždy generoval jednoznačné zadání? Lze upravit algoritmus pro řešení hry tak, aby v případě nejednoznačného zadání našel všechna řešení?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record