Zobrazování a interakce objektů umístěných do 3D krajiny
Rendering and Interacting Objects Displaced in a 3D Landscape
Author
Advisor
Herout, AdamReferee
Kršek, PřemyslGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této práce bylo vytvořit systém powerupů (3D objekty) pro program TankGame. Práce obsahuje teoretický základ pro zobrazování objeků v 3D scéně, popisuje techniky používané při zobrazování těchto objektů. Dále poskytuje přehled procesu renderování 3D scény a popis implementace konkrétního zobrazovacího stroje v programu TankGame. Na závěr popisuje implementaci konkrétního systému zobrazovaných objektů (powerupů) pro program TankGame. Goal of this bachelor's thesis was to create a system of powerups for program TankGame. This document contents theoretical base for rendering of objects in 3D scene, it describes algorithms used in rendering of these objects. It also contains overview of rendering process and description of concrete graphical engine used in program TankGame. In the end there is description of concrete implementation of renderable objects (powerups) for program TankGame.
Keywords
3D objekt, 3D scéna, renderování, stínování, osvětlovací model, radiozita, ray tracing, geometrie, rasterizace, 3D pipeline, VRML, ASE, OpenGL, kamera, TankGame, powerup ., 3D object, 3D scene, rendering, shading, lighting model, radiosity, ray tracing, geometry, rasterisation, 3D pipeline, VRML, ASE, OpenGL, view, TankGame, powerup. Sem budou zapsána jednotlivá klíčová slova v anglickém jazyce, oddělená čárkami.Language
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/56288Source
KOZA, T. Zobrazování a interakce objektů umístěných do 3D krajiny [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. .Collections
- 2006 [166]