Show simple item record

Level of Detail for Race Track Rendering

dc.contributor.advisorPolok, Lukášcs
dc.contributor.authorMohelník, Petrcs
dc.date.accessioned2019-06-14T10:52:17Z
dc.date.available2019-06-14T10:52:17Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationMOHELNÍK, P. Zobrazení závodní dráhy s úrovní detailu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.cs
dc.identifier.other78647cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/56396
dc.description.abstractTato práce se zabývá efektivním zobrazením závodní dráhy pomocí OpenGL. K reprezentaci terénu se používá výšková mapa. Dráha je zobrazena jako polygonální model zřetězený na křivce s využitím techniky level of detail. Je navržen algoritmus pro použití této techniky v reálném čase i na mobilních zařízeních. Mezi popsanými algoritmy jsou dart throwing, Catmull-Rom spline, kontrakce hran, view-frustum culling. Součástí práce je demonstrační aplikace implementující navržený algoritmus.cs
dc.description.abstractThis work describes efficient race track rendering using OpenGL. It uses height map for terrain representation. The race track is rendered as polygonal model instanced on a curve using level of detail. An algorithm is proposed for using level of detail in real time even on mobile devices. Among described algorithms are dart throwing, Catmull-Rom spline, edge collapse simplification, view frustum culling. Part of this work is an application demonstrating the designed algorithm.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectzávodní dráhacs
dc.subjectvýšková mapacs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectúrověn detailucs
dc.subjectLODcs
dc.subjectrace tracken
dc.subjectheightmapen
dc.subjectOpenGLen
dc.subjectlevel of detailen
dc.subjectLODen
dc.titleZobrazení závodní dráhy s úrovní detailucs
dc.title.alternativeLevel of Detail for Race Track Renderingen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-17cs
dcterms.modified2020-05-09-23:42:43cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid78647en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 11:00:23en
sync.item.modts2020.06.23 10:12:35en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeMilet, Tomášcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jiří Jaroš, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm velmi dobře (B). Otázky u obhajoby: Kdy popsaná metoda view frustum culling nevyloučí neviditelný objekt?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record