• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • українська 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Virtual Textures

Virtual Textures

Thumbnail
Переглянути
final-thesis.pdf (2.270Mb)
review_88533.html (1.408Kb)
Автор
Biberle, Zdeněk
Advisor
Herout, Adam
Referee
Milet, Tomáš
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Tato práce pojednává o technice známé jako Virtuální texturování či Megatexture. Popisuje způsoby implementace této techniky na běžně dostupném grafickém hardwaru. Popisuje také programovou knihovnu VortexVT, která byla vyvinuta pro zjednodušení implementace virtuálního texturování v nových či již existujících grafických systémech.
 
This thesis deals with a technique known as Virtual textures or Megatextures. It describes possible ways of implementing this technique on consumer-grade graphics hardware. It also touches on the subject of the VortexVT library, a library developed to ease integration of virtual texturing into new or already existing graphics systems.
 
Keywords
počítačová grafika, virtuální textura, megatexture, sparse texture, OpenGL, computer graphics, virtual texture, megatexture, sparse texture, OpenGL
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. Dr. Ing. Petr Hanáček (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Bohuslav Křena, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-08-26
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " E ". Otázky u obhajoby: Proč se stránky nenahrají korektně při okrajích obrazovky při přiblížení k terénu? Jaké významné změny jste od řádného termínu provedl? Jakým způsobem byste rekonstruoval texturu nepřímých odkazů pomocí GPU?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/56413
Source
BIBERLE, Z. Virtual Textures [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Collections
  • 2014 [305]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV