Show simple item record

Virtual Textures

dc.contributor.advisorHerout, Adamcs
dc.contributor.authorBiberle, Zdeněkcs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:33:12Z
dc.date.available2018-10-21T17:33:12Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationBIBERLE, Z. Virtual Textures [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.cs
dc.identifier.other88533cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/56413
dc.description.abstractTato práce pojednává o technice známé jako Virtuální texturování či Megatexture. Popisuje způsoby implementace této techniky na běžně dostupném grafickém hardwaru. Popisuje také programovou knihovnu VortexVT, která byla vyvinuta pro zjednodušení implementace virtuálního texturování v nových či již existujících grafických systémech.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with a technique known as Virtual textures or Megatextures. It describes possible ways of implementing this technique on consumer-grade graphics hardware. It also touches on the subject of the VortexVT library, a library developed to ease integration of virtual texturing into new or already existing graphics systems.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectpočítačová grafikacs
dc.subjectvirtuální texturacs
dc.subjectmegatexturecs
dc.subjectsparse texturecs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectcomputer graphicsen
dc.subjectvirtual textureen
dc.subjectmegatextureen
dc.subjectsparse textureen
dc.subjectOpenGLen
dc.titleVirtual Texturescs
dc.title.alternativeVirtual Texturesen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-08-26cs
dcterms.modified2020-05-10-16:11:53cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid88533en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.08 13:00:03en
sync.item.modts2021.11.08 12:36:59en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeMilet, Tomášcs
dc.description.markEcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. Dr. Ing. Petr Hanáček (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Bohuslav Křena, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " E ". Otázky u obhajoby: Proč se stránky nenahrají korektně při okrajích obrazovky při přiblížení k terénu? Jaké významné změny jste od řádného termínu provedl? Jakým způsobem byste rekonstruoval texturu nepřímých odkazů pomocí GPU?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record