• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Deutsch 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2014
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

3D Hra v OpenGL s využitím analýzy hudby

3D Game Using OpenGL and Music Analysis

Thumbnail
Öffnen
final-thesis.pdf (3.852Mb)
review_79704.html (1.443Kb)
Autor
Baranovičová, Hana
Advisor
Milet, Tomáš
Referee
Polok, Lukáš
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Tato práce se zaměřuje na analýzu signálu hudby a zakomponování výsledních dat do hry. Cílem je demonstrovat možnosti analýzy hudby, které jsou prakticky využitelné při vytváření hry založené na této analýze, způsoby procedurálního generování grafické  reprezentace hudby a využití těchto znalostí na vytvoření hry.
 
This thesis focuses on analysis of music signal and using it in the game. The aim is to demonstrate the possibilities for analysis of music, which are practically applicable in creating games based on the that analysis, procedural ways of generating graphical visualisation of music and use of knowledge to create this type of games.
 
Keywords
3D, hra, OpenGL, analýza hudby, dolní propust, energie signálu, procedurální generování, Perlinův šum, 3D, game, OpenGL, music analysis, low pass filter, energy of signal, procedural generation, Perlins noise
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kotásek, CSc. (místopředseda) doc. Mgr. Lukáš Holík, Ph.D. (člen) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (člen) Ing. Karel Masařík, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-16
Process of defence
Studentka nejprve prezentovala výsledky, kterých dosáhla v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Studentka následně odpověděla na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studentky na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm dobře (C). Otázky u obhajoby: Co je to tzv. tesselation shader? Máme něco takového v OpenGL? V práci je popsán způsob zjištění délky skladby z bitrate a velikosti souboru: Jak se přesně spočítá délka VBR skladby? Je v mpg123 funkce, která délku skladby vrací?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/56436
Source
BARANOVIČOVÁ, H. 3D Hra v OpenGL s využitím analýzy hudby [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Collections
  • 2014 [305]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

Statistik

Benutzungsstatistik

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV