Show simple item record

3D Game Using OpenGL and Music Analysis

dc.contributor.advisorMilet, Tomášcs
dc.contributor.authorBaranovičová, Hanacs
dc.date.accessioned2018-10-21T21:43:32Z
dc.date.available2018-10-21T21:43:32Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationBARANOVIČOVÁ, H. 3D Hra v OpenGL s využitím analýzy hudby [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.cs
dc.identifier.other79704cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/56436
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na analýzu signálu hudby a zakomponování výsledních dat do hry. Cílem je demonstrovat možnosti analýzy hudby, které jsou prakticky využitelné při vytváření hry založené na této analýze, způsoby procedurálního generování grafické  reprezentace hudby a využití těchto znalostí na vytvoření hry.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on analysis of music signal and using it in the game. The aim is to demonstrate the possibilities for analysis of music, which are practically applicable in creating games based on the that analysis, procedural ways of generating graphical visualisation of music and use of knowledge to create this type of games.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subject3Dcs
dc.subjecthracs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectanalýza hudbycs
dc.subjectdolní propustcs
dc.subjectenergie signálucs
dc.subjectprocedurální generovánícs
dc.subjectPerlinův šumcs
dc.subject3Den
dc.subjectgameen
dc.subjectOpenGLen
dc.subjectmusic analysisen
dc.subjectlow pass filteren
dc.subjectenergy of signalen
dc.subjectprocedural generationen
dc.subjectPerlins noiseen
dc.title3D Hra v OpenGL s využitím analýzy hudbycs
dc.title.alternative3D Game Using OpenGL and Music Analysisen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-16cs
dcterms.modified2020-05-10-16:11:30cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid79704en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 09:03:55en
sync.item.modts2020.06.23 08:54:20en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereePolok, Lukášcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kotásek, CSc. (místopředseda) Mgr. Lukáš Holík, Ph.D. (člen) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (člen) Ing. Karel Masařík, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudentka nejprve prezentovala výsledky, kterých dosáhla v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Studentka následně odpověděla na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studentky na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm dobře (C). Otázky u obhajoby: Co je to tzv. tesselation shader? Máme něco takového v OpenGL? V práci je popsán způsob zjištění délky skladby z bitrate a velikosti souboru: Jak se přesně spočítá délka VBR skladby? Je v mpg123 funkce, která délku skladby vrací?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record