Show simple item record

Graphical Interface for Board Games on Android Platform

dc.contributor.advisorPolok, Lukášcs
dc.contributor.authorKáčerik, Martincs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:46:47Z
dc.date.available2019-04-03T22:46:47Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationKÁČERIK, M. Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.cs
dc.identifier.other79646cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/56498
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zobrazením třírozměrné scény deskové hry. Popisuje možnosti zobrazování třírozměrné grafiky na platformě Android. Uvádí principy vykreslování pokročilými zobrazovacími metodami. Výsledným produktem je aplikace pro Android, sloužící jako správce modulů obsahujících implementaci deskových her. Hry jsou zobrazovány pomocí algoritmu sledování paprsku.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis focuses on visual representation of three-dimensional set-up of board game. It describes the possibilities of the visualization of three-dimensional graphics on the Android platform. It deals with principles of advanced rendering methods. The final outcome of the thesis is Android application, which serves as a manager of modules containing implementation of board games. Games are projected using the ray-tracing algorithm.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectAndroidcs
dc.subject3d grafikacs
dc.subjectOpenGL EScs
dc.subjectdeskové hrycs
dc.subjectAndroiden
dc.subject3d graphicsen
dc.subjectOpenGL ESen
dc.subjectboard gamesen
dc.titleGrafické rozhraní pro deskové hry na platformě Androidcs
dc.title.alternativeGraphical Interface for Board Games on Android Platformen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-16cs
dcterms.modified2020-05-10-16:11:26cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid79646en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 10:05:18en
sync.item.modts2020.06.23 09:28:12en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeLáník, Alešcs
dc.description.markEcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kotásek, CSc. (místopředseda) Mgr. Lukáš Holík, Ph.D. (člen) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (člen) Ing. Karel Masařík, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm dostatečně (E). Otázky u obhajoby: Proč jste se rozhodl implementovat ray-tracing a nepoužít raději OpenGL pro vykreslování samotné hry? Proč jste se rozhodl systém koncipovat jako klient-server spíše než celou věc řešit formou knihovny, poskytující struktury a metody pro vykreslení deskové hry, kterou následně využije cílová hra. cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record