Show simple item record

Physics Simulation for Pinball Game

dc.contributor.advisorZachariáš, Michalcs
dc.contributor.authorČermák, Jakubcs
dc.date.accessioned2018-10-21T21:43:32Z
dc.date.available2018-10-21T21:43:32Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationČERMÁK, J. Fyzikální simulace pro hru pinball [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.cs
dc.identifier.other79182cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/56568
dc.description.abstractCílem této práce je vytvořit knihovnu pro fyzikální simulaci a pomocí ní vytvořit hru Pinball, na které bude vidět její funkčnost. Ve zprávě jsou popsány problémy a jejich řešení, které se v průběhu návrhu a programování objevily. Mezi těmito problémy lze vyzdvihnout tunelování, detekce a výsledek kolize. Jsou popsány i optimalizace řešení těchto problémů, které bylo možné použít pro naší specifickou knihovnu. Neméně důležité jsou principy, které snižují zátěž výsledné simulace - mezi hlavní lze zařadit správnou volbu mezí, detekce kutálení a uspání pomalu se pohybujících dynamických objektů. cs
dc.description.abstractThe objective of this work is to create a library for physical simulation and using the library to create a game of pinball, on which you can test functionality of the library. Problems that appeared during the creation of the library, are described in this paper along with their solutions. In particular, tunneling, detection and results of collisions. Subsequent optimization solutions to these problems for our specific library. Of no smaller importance are principles which reduce the requirements of the final simulation. Among the most important ones are the correct choice of limits, detection of rolling and sleep of slowly moving dynamic objects.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectC++cs
dc.subjectdetekce kolizícs
dc.subjectvýsledek kolizecs
dc.subjecttunelovánícs
dc.subjectprůnikcs
dc.subjectkutálenícs
dc.subjectčasovačcs
dc.subjectfyzikální simulacecs
dc.subjectpinballcs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectC++en
dc.subjectcollision detectionen
dc.subjectcollision responseen
dc.subjecttunnelingen
dc.subject  intersectionen
dc.subjectrollingen
dc.subjecttimeren
dc.subjectphysical simulationen
dc.subjectpinballen
dc.subjectOpenGLen
dc.titleFyzikální simulace pro hru pinballcs
dc.title.alternativePhysics Simulation for Pinball Gameen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-16cs
dcterms.modified2014-07-17-13:55:25cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid79182en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.20 09:27:50en
sync.item.modts2019.05.18 07:30:12en
dc.contributor.refereePolok, Lukášcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record