Show simple item record

Creation of Small Company

dc.contributor.advisorKoráb, Vojtěchcs
dc.contributor.authorBelková, Evacs
dc.date.accessioned2019-04-03T21:46:37Z
dc.date.available2019-04-03T21:46:37Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationBELKOVÁ, E. Založení malého podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.cs
dc.identifier.other91825cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/59341
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je vytvoření reálného podnikatelského plánu pro založení malého podniku zabývajícího se výrobou cyklistických brašen v Bučovicích. Práce je rozdělena do tří základních částí. První část popisuje základní pojmy, použité analýzy a náležitosti podnikatelského plánu. Druhá část obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Poslední část se zabývá konkrétním podnikatelským plánem, harmonogramem a jeho implementací.cs
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to create a realistic business plan for small company specialized in the production of bicycle bags in Bučovice. The thesis consists of three basic parts. The first part describes the basic terms, definitions of used analyzes and requirements for the business plan. The analyzes of internal and external environment are performed in the second part. Suggested business plan and schedule of its implementation are described in the last part of the thesis.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectZaložení malého podnikucs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjectfinanční pláncs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectanalýza trhu.cs
dc.subjectCreation of small companyen
dc.subjectbusiness planen
dc.subjectfinancial planen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarket analysis.en
dc.titleZaložení malého podnikucs
dc.title.alternativeCreation of Small Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-09cs
dcterms.modified2016-06-15-08:54:44cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid91825en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 23:17:07en
sync.item.modts2020.03.31 18:59:27en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeBalšínková, Dagmarcs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Martin Mahel, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího: Nebyly položeny Otázky oponenta: Nebyly položeny Ostatní otázky: Ing. Pavel Mráček, Ph.D., otázka: Prosím o upřesnění zdrojů, z čeho jste čerpala při stanovení marketingových nákladů. Zodpovězeno doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D., otázka: Jaký konkurent je pro Vás v současné době největší hrozbou a jaký by mohl být návrh na snížení hrozby. Částečně zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record