Návrh komunikačního mixu realitní kanceláře

Autor
Vedoucí práce
Mráček, PavelOponent
Chubírková, ViktorieVýsledná známka
CAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/60629Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix realitní společnosti. V teoretické části jsou pojmy o marketingu a marketingovém mixu. V analytické části je zhodnocen současný komunikační mix a komunikační mix konkurence. V poslední části jsou návrhy na zlepšení marketingové komunikace. This bachelor’s thesis focuses on communication mix of real estate company. In theoretical part there are described concepts of marketing and marketing mix. In ana-lytical part there is analysis of current communication mix and communication mix of competitors. In the last part there are proposals for improvement of marketing communication.
Zdrojový dokument
SIWEK, D. Návrh komunikačního mixu realitní kanceláře [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.Kolekce
- 2016 [408]
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o.
Bezegová, EditaBakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury ... -
Návrh komunikační strategie Kavárny ERA a expozice o brněnském funkcionalismu
Hrdová, ZuzanaBakalářská práce má sloužit jako podklad pro rozhodování vedení občanského sdružení Studio 19, o.s. při tvorbě podnikatelského záměru. Cílem práce je uvědomit si nevyužité prostředky a příležitosti a navrhnout komunikační ...