Návrh změny marketingového mixu pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Proposal of Marketing Mix Change to Increase the Competitiveness of Company
Author
Advisor
Zich, RobertReferee
Peprla, OldřichGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této diplomové práce je vytvořit návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti a postavení podniku na trhu restaurací s rychlým občerstvením. Součástí práce je v její první části také teoretický úvod do dané problematiky. Klíčovou součástí práce je poté analýza stávající situace podniku na trhu a zhodnocení dosavadní marketingové strategie, ze které poté vychází návrh strategie nové, respektive konkrétních kroků k jejímu uvedení do praxe. The purpose of this master thesis is forming and developing new marketing strategies with focus on increasing the competitiveness of the company within the market of fast food restaurants. The work contains theoretical insight to given issue in the first part. Key part of the thesis is then analysis of the current situation of company policy and marketing strategy, which is used as a base for creating strategy new, containing specific steps to put it into practice.
Keywords
Marketing, marketingový mix, konkurenceschopnost, produkt, cena, propagace, marketingová strategie, marketingová koncepce, hodnotový řetězec, hodnota, Marketing, marketing mix, competitiveness, product, price, promotion, marketing strategy, marketing conception, value chain, valueLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Vojtěch Polák (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)Date of defence
2016-06-08Process of defence
Otázky vedoucího práce – odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Prof. Koráb: Jakou strategii navrhujete pro firmu? Neupadne firma do strategické pasti? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/60734Source
BARTOLŠIC, R. Návrh změny marketingového mixu pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.Collections
- 2016 [427]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...