Marketingový plán pro expanzi společnosti Torrsen Sports s.r.o.

Autor
Vedoucí práce
Milichovský, FrantišekOponent
Gábrišová, LenkaVýsledná známka
CAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/60735Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování. V teoretické části jsou rozebrány poznatky z odborné literatury vztahující se k danému tématu. V analytické části práce je rozebrán konkrétní příklad společ-nosti, kde je analyzován její dosavadní stav, mimo jiné na základě poznatků z teoretického rozboru literatury. V návrhové části jsou na základě analýz dána doporučení, která dopomohou k rozvoji zkoumaného podniku v dalších letech. Hlavním cílem je tedy úprava a zdokonalení marketingového plánu společnosti Torrsen Sports s.r.o. pro budoucí expanzi podniku. The Diploma Thesis deals with marketing planning issue. The theoretical part de-scribes suggestions from specialized literature in the field of marketing planning. The analytical part describes the in general perspective, its present condition’s analysis, based on suggestions of the theoretical part of this text. The main objec-tive of this thesis consist recommendations, based on analysis from the analytical part of this text, that will make expansion of the analysed company possible within next few years. The goal of this diploma thesis is corrections and improvement of the current marketing plan for future Torrsen Sports’ expansion.
Zdrojový dokument
KOTOLAN, J. Marketingový plán pro expanzi společnosti Torrsen Sports s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.Kolekce
- 2016 [516]