Show simple item record

Experimental Identification of Road Profile

dc.contributor.advisorHejtmánek, Petrcs
dc.contributor.authorBaroš, Martincs
dc.date.accessioned2019-05-17T06:10:24Z
dc.date.available2019-05-17T06:10:24Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationBAROŠ, M. Experimentální identifikace profilu vozovky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.cs
dc.identifier.other89266cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/60814
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá především návrhem metodiky hodnocení nerovností vozovky, které ovlivňují jízdní vlastnosti automobilu a jízdní komfort. V úvodní teoretické části jsou probrány nejpoužívanější postupy a metody používané pro analýzu drsnosti vozovky ve světě. V rámci této diplomové práce bylo provedeno experimentální měření, při kterém byla získána data použitá při návrhu vlastní metodiky a zařízení pro analýzu profilu vozovky.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis focuses especially on a design of a way for evaluating roughness in road profile, which affects driving characteristics of a car and a ride. In the theoretical part of the thesis are mentioned the most used methods and tools for road roughness analysis in the world. For the purposes of this thesis an experimental measuring were undertaken in order to obtain data for the own design of a road profile analysing system.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectprofil vozovkycs
dc.subjectdrsnost vozovkycs
dc.subjectjízdní komfortcs
dc.subjectIRIcs
dc.subjectčtvrtinový model vozucs
dc.subjectinerciální profilometrcs
dc.subjectroad profileen
dc.subjectroad roughnessen
dc.subjectrideen
dc.subjectIRIen
dc.subjectquarter car modelen
dc.subjectinertial profileren
dc.titleExperimentální identifikace profilu vozovkycs
dc.title.alternativeExperimental Identification of Road Profileen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-13cs
dcterms.modified2016-06-13-11:23:09cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid89266en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 10:00:04en
sync.item.modts2020.04.01 03:06:01en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeVančura, Jancs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Radim Dundálek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Kubíček (člen) Ing. Zdeněk Novosad (člen)cs
but.defenceStudent seznámil zkušební komisi se svou diplomovou prací a zodpověděl otázky oponenta. Následovaly otázky k tématu diplomové práce. 1) S jakou přesností lze změřit rychlost vozidka pomocí GPS? 2) Bylo by možné využít silniční retardéry pro zpřesnění presentovaného měření? 3) Čím mohou být způsobeny odchylky mezi výpočtem a měřením profilu vozovky? 4) Jaká je nejmenší počet "viditelných družic" v systému GPS k tomu, aby bylo možné přesně detekovat polohu vozidla?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record