Plnicí systém vznětového motoru s proměnným průřezem

Autor
Vedoucí práce
Dundálek, RadimOponent
Štěpánek, KarelVýsledná známka
BAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/60819Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá návrhem plnicího systému vznětového motoru s centrální uzavírací klapkou. Kromě konstrukce dílčích komponent systému je také zjišťován vliv nového řešení na parametry motoru. Vliv nového řešení je porovnán jak s původní variantou tak referenčním modelem, simulujícím řešení používané u konkurence. Po provedení simulací termodynamiky a proudění jsou zhodnoceny jednotlivé varianty. The master´s thesis focuses on design of intake manifold with swirl flap for diesel engine. In addition to the design of sub-components of the intake manifold are also investigated the influence of new solutions on engine parameters. The influence of the new solution is compared to the original version and a reference model simulating intake manifold used by competitors. After simulation of thermodynamics and fluid flow are evaluated each variants.
Zdrojový dokument
CIHLÁŘ, L. Plnicí systém vznětového motoru s proměnným průřezem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.Kolekce
- 2016 [464]