Show simple item record

Proposal of Marketing Plan for Selected Company

dc.contributor.advisorMilichovský, Františekcs
dc.contributor.authorLuu, Davidcs
dc.date.accessioned2019-05-17T11:32:18Z
dc.date.available2019-05-17T11:32:18Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationLUU, D. Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.cs
dc.identifier.other94615cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/61265
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost Betonstropy s.r.o. a zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho okolí. Poslední částí je vlastní návrh marketingového plánu.cs
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis is to create a marketing plan proposal for Betonstropy Ltd as well as a marketing-strategy implementation plan for the management of the company. The first part deals with theoretical bases based on specialized literature. The second part is the analysis of the curent state of company and its surroundings. The last part is the author’s own proposal of marketing plan.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingový pláncs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectMarketing planen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectsituation analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleNávrh marketingového plánu pro vybraný podnikcs
dc.title.alternativeProposal of Marketing Plan for Selected Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-16cs
dcterms.modified2016-06-22-12:26:23cs
thesis.disciplineEkonomika a procesní managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid94615en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 07:05:10en
sync.item.modts2020.04.01 01:24:20en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKoudelková,, Petracs
dc.description.markDcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. (místopředseda) Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta – odpovězeno doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. - "Jaké stroje jste měl na mysli, které by představovali stanovený výsok vstupní kapitál." - odpovězeno Ing. Josef Veselý, CSc. - "Kdo jsou vaši zákazníci?" - částečně odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record