Show simple item record

Business Plan of Distribution Revision Brand

dc.contributor.advisorHornungová, Janacs
dc.contributor.authorŠoukal, Michalcs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:35:21Z
dc.date.available2019-04-03T22:35:21Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationŠOUKAL, M. Podnikatelský plán pro distribuci značky Revision [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.cs
dc.identifier.other94583cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/61287
dc.description.abstractBakalářská práce je návrhem podnikatelského plánu, pro založení distribuce americké značky Revision. V rámci této práce zpracuji návrh jak pro maloobchod tak pro velkoobchod. V práci se zaměřím na teoretická východiska práce, která jsou potřeba pro založení podniku. Dále provedu dotazníkové šetření pro zjištění zájmu nejen o mou značku, ale také o značku konkurenční. V neposlední řadě provedu sérii analýz, díky kterým zjistím silné a slabé stránky mého plánu.cs
dc.description.abstractBachelor´s thesis is a proposal of business plan for founding of distribution Revision brand. In framework of this thesis I am going to make the proposal of retail business and also for wholesale business. In the thesis I am going to focus on theoretical basis, which are needed to create a company. In the next step I am going to make questionnarie research to know backround of customers. In another step I am going to make analysis which helps to know strong and weak sides.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectPodnikatelský pláncs
dc.subjectpodnikatelský záměrcs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectpodnikatelcs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectBusiness planen
dc.subjectbusiness projecten
dc.subjectbusinessen
dc.subjectbusinessmanen
dc.subjectdistributionen
dc.titlePodnikatelský plán pro distribuci značky Revisioncs
dc.title.alternativeBusiness Plan of Distribution Revision Branden
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-06-20cs
dcterms.modified2016-06-22-12:23:22cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid94583en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 04:30:57en
sync.item.modts2020.03.31 02:30:21en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeHoffmann,, Přemyslcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího: - zodpovězeny otázky oponenta: - zodpovězeny Další otázky: Ing. Chlebovský: Ve SWOT analýze máte v rizicích konkurenci - není Váš projekt příliš optimistický? Není pesimistická varianta spíše reálná? - zodpovězeno částečně Ing. Svirák: Jakým způsobem získáte vstupní kapitál? Z čeho budete krýt případnou ztrátu? Existují nějaké statistické údaje, ze kterých jste vycházel při stanovení objemu prodeje? - zodpovězeno částečněcs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record